Februarutfordringen

fredag 19. april 2019

Påskeegg

Hei alle sammen og god påske.

Hvert år dekorerer jeg et nytt påskeegg, og under her ser du årets egg.


Jeg måtte ta med meg egget ut i naturen en liten tur, en liten photoshoot sammen med tre venner.


Som det viktige påskeegget dette er, måtte det jo også få en photoshoot i "studio". I studio, i motsetning til ute i det fri, er det lettere å se hvordan arket er limt til egget. Først har jeg bløtt opp arket (sprayet et lag vann på, men ikke for mye), deretter har har penslet på et lag med gel medium og så festet arket til egget. Hvis arket har vært litt for tørt og dermed vanskelig å forme har jeg bare dusjet litt ekstra vann. Til slutt har hele egget fått et lag med Mod Podge glitter, og dermed tåler også egget litt mer behandling.


I egget har det vært Kvikk Lunsj (må si har vært da den på mystisk vis er borte nå), vet ikke om det har noe med den remsen som ligger ved siden av kaffekoppen min her i morgentimene å gjøre.


Kan ikke ha en photoshoot uten nærbilde.


Og her er egget på sin nå nye plass, sammen med de tre vennene, påskeliljer fra hagen og godtehøna.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Vårstemning - Vårblomster - PD 19013
Dies:
Sommerfugl - PD 17265
Blomster:
Pion
Roser, 1,2 cm
Roser, 1,8 cm
Gardenia
Søte blomster
Knopper
Annet:
Krystaller

Da ønsker jeg dere alle en super fredag og god påske.

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar