Februarutfordringen

tirsdag 16. april 2019

Nyt dagen

Hei og hopp! I dag har jeg et enkelt kort å vise frem. Kortet kan brukes både som et meget enkelt konfirmasjonskort, eller det kan brukes som bursdagskort, kjekt med kort som kan brukes til flere ting. Det ble et lilla kort denne gangen, akkurat passe farge i disse påsketider.
De nye arkene med vannfargeeffekt og ombrebakgrunn er geniale til å lage enkle kort av. Enkle kort har liksom blitt mitt varemerke, så jeg var superhappy da disse arkene kom.
Det er ikke ofte jeg lager lilla kort. De er ofte fryktelig vanskelige å fotografere, for gjengivelsen av lillafargen blir gjerne for rød eller for blå, men av og til frister det likevel, og denne gangen tok jeg sjansen.
Jeg har satt mønsterarket på lav 3D-teip på den lilla bakgrunnen, stanset ut Gratulerer flere ganger i hvit kartong og en gang i den lilla varianten og limt alle oppå hverandre for dimensjon. Pyntet enkelt med noen dotter i matchende farge.

Produkter brukt:
Ark:
Vårstemning - PD1900017 Ung dame
Vårstemning - PD1900027 Lilla
Stempler:
PD 18476 100 år
Dies:
PD 18404 Gratulerer 8
Pynt:
Dotter, nr. 867

Påskeklem fra





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar