Februarutfordringen

fredag 22. februar 2013

Connection 4 Life - LYKKE serien

Da har jeg fått koset meg med LYKKE serien, gosj så herlig de er. Jeg nevnte i videoen jeg laget at et spesielt ark hadde jeg en plan med. Vel her fikk jeg brukt det slik jeg tenkte. Når jeg så Usb'ene, tenkte jeg med en gang på kontakt. Derifra ble det en romantisk LO hihi. Dette ble en skikkelig kjempestæsjet LO, masse blomster og alskens herligheter fra Papirdesign ♥


Beklager at fargene og oppløsningen på bildene er litt dårlig. Det er enda ganske så mørkt her i nord. Men nå venter jeg på gode Ott Lite pærer til rommet mitt. Da blir det lys da *lykke*.

Halvperlene, chipboard, bånd og alfabet klistermerkene er alle Papirdesign. De fleste blomstene også, jeg er så forgapt i disse pionblomstene altså ♥ Men også i disse flotte nye grønne rosene. PD har et ufattelig flott utvalg i blomster. De grå blomstene står så perfekt til disse mønsterarkene. Alt passer så flott sammen ♥ Tag'ene bakom er også Papirdesign. Dette er et stempel som er fra fjorårets Julekolleksjon som jeg har stemplet på PD mønsterark (En fugl i sitt hus og Blå Pioner)

 Photoremsen er en stensil som jeg så har fargelagt. Arket er fra en tidligere Konfirmasjonsserie.

Mønsterarkene er som nevnt fra serien LYKKE, de heter:  En fugl i sitt hus - baksiden, Blå Pioner, Web og Usb. Er ikke disse klistermerke alfabet fargene flotte! Digger♥

Ha ei god helg alle sammen

Hilsen Linn

1 kommentar:

  1. Lekker lo Linn - med masse detaljer. Morsomt at du brukte det arket til det bildet:-)

    SvarSlett