Februarutfordringen

onsdag 13. februar 2013

"Sweethearts"

Hei, det er Bente her med en nylagd side som jeg vil vise dere!
Jeg ble kjempeglad når jeg så de seneste papirene som Papirdesign har kommet ut med! 
Line har ennu en gang gitt oss mange nydelige fine mönsterark å kose oss med!


Jeg ville lage en layout som var litt Valentines Day inspirert og bildet er av min ene datter og mitt lille gudbarn. Jeg har brukt de nye "Lykke" papirene sammen med ett av de litt eldre arkene fra "Herman og Emilie".




Her kommer noen närbilder på de fine papirene og dekorasjonene jeg har brukt:





Lykke-Rosa Pioner
Lykke-Små söte fugler
Herman og Emilie-Bamsefar rosa
Papirdesign papir-Roser
Chipboard hjerter lilla
Chipboard stjerne
Vit perleswirl
Halvperler rosa
Limputer PD
Rosa alfabet
Diverse blomster

Klem!






1 kommentar:

  1. Så lekker!! Blir alltid så imponert over alle søte detaljer du klarer å få med på layoutsene dine.

    SvarSlett