Februarutfordringen

mandag 18. februar 2013

Enda en gledelig nyhet...



Ja, vi fortsetter bare det glade budskap og introduserer dere for Christin Grønnslett. Vi er så heldige som har fått denne kreative damen på vår lag, og her er hva hun sier om seg selv:

Etter 10 år i Sverige flyttet familien i vår hjem til Norge og vi har nå bosatt oss i Røyken. Familien består av meg - Christin Grønnslett, 38 år, min mann og våre to barn på 5 og 3 år (Troy og Anea)   Mitt nick i diverse forum er Umenorskan og det heter bloggen min også http://umenorskan.blogspot.com

Hva og hvem jeg er som scrapper ?? Jeg er i bunnen en "clean and simple" scrapper, men som liker å gjøre litt mer med layoutene, med farger og med litt små detaljer her og der.  Jeg liker å jobbe med kontraster og bruker gjerne hvit cardstock eller lyse mønstrede papir for å lage mine lag på lag layouter.  Etter hvert har jeg funnet min "stil" og de fleste sier at de kjenner igjen mine layouter på langt hold. Jeg vil ha rene klare bilder på layoutene, og jeg liker å blande mye rart når det gjelder papir og andre materialer. Jeg er ingen typisk dokumentasjonsscrapper. Jeg scrapper mer uttrykk og humør som barna mine viser gjennom sesongene. 

Jeg har bakgrunn som dt hos flere butikker og produsenter i inn og utland.  I Norge har jeg helt nylig blitt med designteamet til Tønsbergbutikken Gode Minner. I Sverige har jeg vært DT for flere butikker og jeg har DT hos de amerikanske produsentene Zva Creative (blomster og bling) og Freckled Fawn (washi tape)  Jeg er også i designteamet til utfordringsbloggen The Color Room.   

Jeg er en typisk utfordringsscrapper, jeg liker deadlines og gjerne litt korte frister for å få meg skikkelig konsentrert.  Jeg scrapper ingenting som ikke er til en utfordring på nettet eller til dt-oppdrag. Det er det jeg trives med. Jeg lar meg ikke skremme av å ha 10-15 prosjekt jeg MÅ gjøre hver måned. Jeg er med på mange utfordringer i inn og utland og deltar ofte på treff.


Vi ønsker Christin velkommen til oss, og gleder oss masse til å se hva hun lager i tiden fremover. Her er hennes første DT-bidrag



5 kommentarer:

  1. Juhu!! Så morsomt det skal bli å være på team med deg Christin. Rålekker lo som alltid, og jeg gleder meg stort til å se hva mer du kommer med etterhvert:-)

    SvarSlett
  2. Åhhhh så fin vännen! Och massor av blommor ;) Grattis till DT platsen och till Line som får ha goa Christine i gänget! Kram!

    SvarSlett
  3. Hei hei Christine og velkommen på laget!! Kjempekos, og du vet jo at jeg liker god det du lager! :-)

    SvarSlett
  4. Såå stas, hjertelig velkommen, dette blir jo bare så bra. Fantastisk flott LO du har laget <3

    SvarSlett
  5. Velkommen til laget.
    Gleder meg til å se mere av det du lager :)

    SvarSlett