Februarutfordringen

søndag 17. februar 2013

Gledelig nyhet...

Da kan vi endelig presentere den første designeren i vårt nye designteam. Hun heter Renate Sarassen og bor i Bodø. Her er hva hun sier om seg selv:

Strax 33 år, samboer med verdens snilleste mann og mamma til en herlig gutt på 8 år.
Har helt fra jeg var lita likt å tegne, male og lage ting, har gått tegning, form og farge, er utdannet frisør og interiørkonsulent. (Er litt i overkant interessert i interiør...)
Kreativiteten har nok alltid vært der, men jeg oppdaget ikke scrapbooking og kortlaging før omlag 5 år siden. Og hvilken åpenbaring! Helt fantastisk hobby å ha!
Har ingen bestemt stil jeg holder meg til, scrapper alt fra vintage til steampunk, men oftest et sted midt i mellom! ;) Jeg lar meg inspirere av alt fra naturen til farger, mennesker rundt meg og andre scrappere.

Vi ønsker Renate velkommen til oss, og gleder oss masse til å se hva hun lager.





7 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hva som trylles fram av alt det flotte fra Papirdesign

    :D

    SvarSlett
  2. Hej Renate og velkommen til Papirdesign laget. Spennende å bli mer kjent med deg og din scrapping! Denne lo en var lekker!!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei, og velkommen til oss. Gleder meg til å se mer fra deg, og synes fargekomboen på din første lo var råfin!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, kjempestas å "være med på laget"! Dette blir gøy!

    SvarSlett
  5. Næh så stas for oss Renate, velkommen på laget ♥ Dette blir jo drømme teamet jo, wiii!

    SvarSlett
  6. Takk takk!
    Jeg er beæret over å være med i denne fantastisk flinke gjengen til Papirdesign :D

    SvarSlett
  7. Velkommen på laget. Gleder meg til å se dine vakre kreasjoner :)

    SvarSlett