Februarutfordringen

lørdag 25. januar 2014

Jentetur og litt badeglede - mer med nye ark

 Papirdesign befinner seg nå på Gave- og interiørmessa i Lillestrøm og lanserer vårens nyheter.  Disse to layoutene rakk ikke bli med flyet nedover,  så jeg poster dem her istedenfor. Jeg regner med at alle nye ark, stempler, buttons og annet er på vei ut til butikkene i neste uke, så det er bare å gjøre seg klar til shopping:-)

Papirdesign are releasing their new line this weekend, and all new papers, buttons, stamps and a lot more will be send to the shops early next week. These two layouts are made with some some of my new favorites.. The first one have pictures of my daughter having a bath in Lofoten - North of Norway where the water is freezing!! We had to pull her up after half an hour:-)

Her går jenta mi ut i havet i Lofoten, og der lå hun i over en halv time før vi fikk henne opp. Selv om det er grunnt vann og det er litt oppvarmet, er det fremdeles ikke spesielt varmt!
Er ikke disse arkene utrolig stilige? Jeg digger spesielt ramme-arket og bakgrunnsarket med stripene som stråler ut:-)
Jeg har også brukt nye doiles fra Papirdesign i tillegg til masse ulike blomster og alfabetstickers. Geotaggen er fra ferie-stempelplata. En ny buttons måtte også med..

Produkter:
PD 14886 "En rose til jubilanten"
PD 14896 "Fashion"
PD14893 "Vakre blomster"
Diverse blomster - gardenia, pioner, småblomster og en slags rose
Doilies
Buttons


Chevron er fremdeles kult, og denne fargen her er bare smashing.
Det er også mine herlige kollegaer og venninner jeg var på tur med i høst 
Denne ble egentlig ganske enkel og det er ikke brukt så veldig mye på den. Alle tekststripene er klippet ut av arket "Accessories" og festet med 3D-puter. Jeg har limt på et par stempler fra fotoplata, og lagt på to buttons.

Livet er herlig!!!

Den nye fotostempelplata er så kul, og jeg har brukt den masse på det siste jeg har lagd. Her har jeg bare klippet ut og festet med 3D-putene.

Produktliste:
PD14896 "Fashion"
PD 14897 "Accessories"
Stempler fra fotoplata
Buttons
3D-puter


1 kommentar:

  1. Åhh digger de nye arkene.. Og disse to LO var råå digge.. Nå fikk jeg lyst på sommer ♥

    SvarSlett