Februarutfordringen

fredag 17. januar 2014

Splitter nye ark!!

Det føltes som det var jul igjen i går, for da kom nemlig første ladning med nye ark fra Papirdesign:-), og da passet det jo godt at det var min tur igjen til å poste noe nytt her..
Det ble lagt ut en liten sniktitt også på facebook-siden vår, så ta en titt der og hvis du ikke har sett..

It felt just like Christmas again when I received a bunch of brand new papers, still hot from the press. Lucky me!! Lots more is coming up, so there will be a lot of new inspiration in the weeks to come.
I have used a couple of the papers from a Confirmation-line - making a layout and a set with Invitasion and a table card.

Arkene til denne layouten er hentet fra konfirmasjonsserien - men det kan jo lages layouter og av det..

Papirdesign kom med nye stempler før jul, og her har jeg brukt ganske mange.. 
Svakt i bakgrunnen er mursteinsstempelet, og noen splætter som også er stempel, så nå er det lettere å få kontroll over det hvis man ønsker. I tillegg har jeg lagd datostempel av filmstripa ved å kombinere flere stempler fra kalenderplata og fra en ny fotoplate som kommer. "Hei på deg" kommer også fra en annen stempelplate.

... i tillegg til det kule retrokameraet som jeg også ville ha med. Jeg la også på et par av de kule dottene som kommer i alle slags farger.

Som alltid på mine layouter har jeg også brukt massevis av de råbra 3d-putene til Papirdesign.. Doiliene er også faktisk fra Papirdesign, og glitterhjertene setter jo litt ekstra glam på layouten:-)

Produktliste:
PD 14879 "Gratulerer, lilla"
PD12652 "Til deg"
PD14878 "En ny vår"
PD14877 "Sommerfugl i solskinn"
PD 788 "Bakgrunner" Stempel
PD793 "Kalender" stempel
PD790 "Hei på deg" stempel
Chipboardhjerter, lilla
Chipboardtekster - jente
Doilies
Dotter

Mens jeg var i gang med akkurat disse arkene, kunne jeg jo lage litt til konfirmasjon også..
Det er sikkert mange som allerede har begynt å tenke på invitasjoner og bordkort til den håpefulles konfirmasjon til våren. Da er det greit å ikke gjøre det for avansert hvis man skal lage til mange.

Jeg har lagd et enkelt kort som har blitt embosset med stempler fra Papirdesign, og pyntet helt enkelt med pioner og nelliker.

Jeg klipte ut et par ekstra sommerfugler fra en liten rest, og svertet litt rundt for å ta opp det svarte i embossingen.

Serviettringen er rett og slett laget av en dorull som er klippet i to. Har så embosset samme stempelet på en arkbit og klippet ut. Embosset også på et navn med nye alfabetbokstaver som snart kommer og pyntet med den samme blomsten som ble brukt på invitasjonen. Dette tok ikke mer enn et par minutter, så det skal være overkommelig å lage flere slike på relativt kort tid..

Selve ringen er bare kledd med litt papir og tredd rundt en serviett:-)

 
Her er stempelplata som jeg brukte. Den er superanvendelig til mange typer kort og prosjekter! 


Produkter:
PD14877 "Sommerfugl i solskinn"
PD14878 "En ny vår"
Pioner
nelliker
S10718 "Tekster" - stempel
Alfabetstempler (kommer)

Ønsker alle en riktig god helg.





3 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO. Og ordentlig LILLA. Herlig. Gleder meg til å se hva som kommer.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott.. Det stempelet der må jeg bare ha meg .. For det var råååå stilig.

    SvarSlett
  3. Ojojoj så vakre og nyyydelige kreasjoner og ja Lilla er vakkert. Er så glad PD har så fine ark i lilla.

    Det stempelbrettet har jeg virkelig brukt mye, det er så flott ♥

    SvarSlett