Februarutfordringen

lørdag 25. februar 2017

Kreativt team, Cathrine og Torill

Dyktige Cathrine Sandvik og Torill Fossum Stavnes er de to neste damene ut. Cathrine er vi godt kjent med, og hun tryller frem de vakreste ting hele tiden. Torill er en allsidig, superflink srapper som vi ønsker hjertelig velkommen til teamet. Det blir så spennende å se hva dere skal kreere fremover. Heldige Papirdesign som har dere med på laget ❤︎



Jeg heter Cathrine, er 43 år og kommer fra Bodø. Scrapping er en stor og viktig del av livet mitt, og jeg koser meg hver eneste dag på hobbyrommet mitt. Stilen min er stort sett shabby chic, romantisk og sart. Jeg elsker blomster, blonder og lag på lag av papir. Hjemme eksprimenterer jeg ganske mye med mange ulike stilarter. Det er så gøy å utfordre seg selv innimellom! Jeg er så utrolig heldig å fått lov til å fortsette i Papirdesigns kreative team sammen med fantastiske damer, og er utrolig takknemlig for den tilliten jeg har fått. Nå gleder jeg meg bare til enda et år med kvalitetsproduktene til Papirdesign!


Produkter fra Papirdesign:

Ark:
Dagen er din - Blomsterbukett PD17297
Velkommen lille venn - Tuttelutt PD17285
Velkommen lille venn - Bamse Brakar PD17281
Stempel:
Til henne PD14960
Blomster:
Pioner, små og store roser, små knopper.
Annet:
Klippeark - Vakre damer PD14901



Jeg er Torill Fossum Stamnes, og jeg bor i Steinkjer. Jeg er 44 år og gift og mor til 2 gutter (16 og 13 år). Jeg jobber som pedagogisk leder i en kommunal barnehage. Jeg er glad i å trene og scrappe på fritiden. Jeg har lekt med denne hobbyen i ca 16 år. Det startet med LOer og kun album, men nå går det mest i kort, tags, atc og art journal. Så jeg koser meg med mange retninger innenfor hobbyen

Jeg elsker blomster, og når jeg lager kort blir d mye lag på lag og blomster! Jeg kan lage enkle kort og synes det er gøy også - men koser meg mest når jeg får putle og pirke.

Jeg har bl.a vært designer for Scrappehuset, og Ett Trykk. Nå er jeg med i teamet til Scrapomania. Jeg liker godt å jobbe i slike team - og er skikkelig glad for at jeg ble valgt til dette kreative teamet. Gleder meg til nye utfordringer!

Ark:  
Dagen er din - fotballfan.
Muligheter - omfavn gleden.
Muligheter  - vår i luften.
Til ettertanke - fuglesang i vinterskogen.
Stempel: 
Når du blir gammel.
Dagen i dag er en gave.
Blomster: 
Roseknopper - blå, roser og blomster
Annet: 
Perler - gule
Gul blonde


BESØK BLOGGEN TIL DESIGNERNE OG LEGG IGJEN EN HYGGELIG KOMMENTAR. HVIS DU I TILLEGG FØLGER BLOGGEN TIL PAPIRDESIGN, ER DU MED I TREKNINGEN AV FLOTTE PREMIER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar