Februarutfordringen

tirsdag 14. februar 2017

TØFT VALENTINSKORT ♥

Happy valentine day ♥ 

I dag har jeg laget et valentinskort som jeg ønsker å dele med dere.
Jeg tenkte at siden kortet er til min kjære kunne jeg ikke lage ett sukkersøtt shabby chic kort selv om det er aldri så nydelig ;) Derfor ble det et litt tøffere valentinskort.

Alle arkene er fra Papirdesign, og jeg har krøllet, brettet, malt, stemplet og splæsjet på med maling på arkene for å gi de et litt kulere preg. Rammen har jeg stanset ut i svart kartong, hatt på kritt før jeg limte hjertene på. Hjertene har jeg pusset kantene på og splæsjet med maling på.
Tekstene er stempel som jeg har montert sammen.
Pilen er også stempel som jeg har klippet ut og montert med 3D lim pute.
I tillegg har jeg pyntet med både røde og svarte dotter i ulike størrelser.

Produkter:
Ark:
PD 16226 Gledelig jul - Fjøsveggen, PD15023 Hell og Lykke - Bryllupsfest
PD 13839 Julehilsen - Låvevegg
Dies:
PD 16171 Ramme
Stempel: 
PD 13788 Bakgrunner, PD 13776 Chevron, PD 13794 Ord til deg
Annet:
Dotter - rød, Dotter - svart, Chipboard hjerte - rød, Kakeserviett . 14 cm
3D lim puter

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.
Kos dere på valentinsdagen ♥

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar