Februarutfordringen

torsdag 27. september 2018

Gratulerer

Hei!
I dag vil jeg vise dere et gratulasjonskort til ei som liker strikking.
Jeg har kombinert et ark fra Strikkedilla- serien med baksida av et ark fra den nye serien Hjem til jul.
Se på den vakre blåfargen 💙 Jeg falt pladask for den, og den passer perfekt til de blå detaljene på Strikkedilla- arket!
I tillegg har jeg brukt to nye dies. Gratulerer er hele 6" lang, og jeg digger at den er så stor! Strikk er en veldig dekorativ die som kommer med skygge, men jeg valgte å ikke bruke den på dette kortet, da jeg ønsket et litt mer luftig uttrykk.
Ellers har jeg pynta med blomster, blader, dotter, pinner & garn.

 Inni brukte jeg den største Vimpel- dieen og lagde to paneler som jeg har stemplet på, men latt det være plass til personlig hilsen i tillegg.
 For å unngå at nøstene blir alt for store og tredimensjonale, bruker jeg en utstanset pappsirkel som jeg surrer garn rundt. Akkurat på samme måte som når man lager dusker. Strikkepinnene er grillpinner som er klipt av i passende lengder.
 3D- limputer er gull verdt, og jeg bruker det på nesten alt jeg lager! Her har jeg brukt det på Gratulerer- dieen. Det skaper så fin dybde og dimensjon 💙
Produkter:
Ark:
Strikkedilla - Nydelige nøster PD 17341
Hjem til jul - Stjernesludd PD 18512
Dies:
Strikk PD 18401
Gratulerer 10 PD 18480
Vimpel PD 17326
Stempel:
Strikkegal NY PD 18419
Pynt og annet:
Roser 1,2cm Mellomblå PD Blomster 49
Blader hvite
Dotter blå PD 868
Roser 1,8cm hvit PD Blomster 30
3D- limputer miks PD 17364

Takk for at du titter 💙

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Nydelig fint kort :) Kjekt å sjå bilder frå fleire vinkler :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Frk. Bogstad, veldig hyggelig :)

      Slett