Februarutfordringen

søndag 23. september 2018

Rosa tryllekort


Hei dere! Det er over ett år siden jeg sist blogget for Papirdesign, men nå er jeg endelig tilbake! I dag skal jeg vise dere et tryllekort i rosa. Tutorial på dette kortet laget jeg i fjor, og den finner du HER :)


Som pynt har jeg laget en rosett av mønsterpapir som jeg har stæsjet opp med kakeserviett, blondebånd, chipboard-hjerter og papirblomster.


Inni kortet har jeg valgt en enkel stempeltekst fra stempelbrettet "Du er flott". Jeg har også laget plass til en personlig hilsen der skrivefeltet har fått påstemplet et par nydelige sommerfugler fra brettet "Til henne". Hva synes du? :)


Produker:
Ark:
Fremtidsdrømmer - Lev, le og ha det gøy PD 18425
Stempel:
Du er flott PD 14923
Til henne PD 14960
Blomster:
Søte blomster, lys rosa
Roser 1,8 cm hvit
Pynt:
Perler gammelrosa
Kakeservietter 10 cm
Båndpakke babyjente
Chipboard hjerter rosa
Button stjerner og hjerter

Hilsen Ida Kristin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar