Februarutfordringen

tirsdag 18. september 2018

Hallo

Hei og hopp!

Elin her i dag, med et enkelt kort. Jeg har brukt den nye hallo-dieen, og fint lite annet. Jeg syns det er gøy med få produkter, av en eller annen snodig grunn er jeg mer kreativ da enn når jeg bruker mange, det syns jeg nemlig begrenser mulighetene litt.

 Jeg svertet en bit hvit kartong med Distress Oxide i forskjellige farger, sprutet litt vann på og lot det tørke. Jeg stanset ut hallodieen mange ganger i hvit kartong og limte på panelet mitt.

Jeg stanset den også ut i svart kartong og limte to lag oppå hverandre, samt skyggen i vellum. På den doble svarte diecuten tok jeg først et strøk med Wink of Stella, så et tykt lag Glossy Accents over.
Tagen satte jeg på 3D-teip på bakgrunnen min, og jeg pyntet veldig enkelt med Jewel Drops i forskjellige farger til slutt.

Produkter brukt:
Dies:
Hallo, tags PD 18415

Håper dette ga deg inspirasjon til å bruke begrenset med utstyr - jeg syns det er veldig gøy!
Kreativ klem fra

1 kommentar:

  1. Wow, det var stilig <3 Skal ikke alltid til så mye, når en klarer å tenke ut noe sånt <3 Syntes det bare var knall <3 !

    SvarSlett