Februarutfordringen

onsdag 5. september 2018

Havfruekort

Hei!
I dag vil jeg vise frem dette havfruehalekortet! Litt gøy å lage kort i en annerledes form!
Jeg brettet et ark, slik at det ble i a5 str, deretter tegnet jeg halen på frihånd og klippet ut.
Deretter stanset jeg ut halvsirkler i 3 størrelser og delte dem på midten.
Jeg begynte med de minste halvsirklene nederst på halen først og bygget meg oppover.
Deretter var kortet klart til å pyntes!
Syns dieen "bærkvist" lignet på tang, så jeg brukte denne sammen med fiskedieen!
Pyntet med litt "havroser" og "muslingperler".





Produktliste:
Ark:
Jakt og Fiske Håp i hengende snøre PD18487
Stempler:
I dag skal vi feire deg PD18415
Dies:
Fisk PD18408
Bærkvist PD17316
Blomster:
Gammelrosa roser 
Roseknopper hvite
Annet:
Hvite halvperler


Håper du ble inspirert!
Klem fra meg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar