Februarutfordringen

tirsdag 14. september 2010

Flere juleloer med nye - og gamle papirer

Da har jeg funnet frem julepapirene igjen, og jeg fortsetter med julebildene fra i fjor..
Her har jeg brukt papirene "Nellik", "Bakemester" og "Hjertebank" fra årets kolleksjon, og to tags fra fjorårets "klippe, klippe"

Mens jeg var i gang med de gamle papirene ble det også litt fra fjorårets "pepperkaker" og "pepperkakeklipp". Stempelet er imidlertid nytt av året.

Så var det "Kongler" da. Det er jo så fint i seg selv at en egentlig ikke trenger annet enn et bilde til. Jeg slang på en tag fra "Potpurri" og litt granbar som er klippet ut av "Juleminner", og vips så var juletrehandelen fra i fjor også dokumentert:-).

1 kommentar:

  1. Så flotte LO'er! Jeg har faktisk fått Kongler, Julebukk og Juleklem i hånda i dag, nyyyydelige papirer!

    Kari

    SvarSlett