Februarutfordringen

fredag 3. september 2010

Flere julesider med nye julepapirene

Ah, jeg koser meg virkelig med alle de nye og fine julepapirene mine. Det passet meg egentlig godt at jeg hadde vært lat på julefronten i fjor, for nå får fjorårets julebilder bein å gå på...

Her har jeg brukt arkene Askeladd, Juleglede og Hjertegod. Tagen er fra arket Potpurri, og hjertene er klippet ut av arket Hjertebank og limt på en hamptråd slik at det ble en banner.


Jeg har også brukt et lite stempelhjerte fra årets julestempler.


Ble insprirert av navnet på dette arket her: Julens Magi, så loen fikk like så godt hete det samme. Hva er vel mer magisk for de små enn alle pakkene som blir åpnet med alt det spennende inni...

Arket er så dekorativt i seg selv at jeg kun brukte en tag fra arket Potpurri, og noen Primabokstaver... Kan nesten ikke gjøres enklere:-)

Fortsatt god førjulstid - hohoho.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar