Februarutfordringen

søndag 19. september 2010

Tennbrikettboks og litt til

Ett av mine favoritt-ark fra denne kolleksjonen, er Treverk.
Ideen til å bruke arket til en tennbrikettboks, kom fra
Line selv. Og jeg klarte ikke å dy meg. :o)

Jeg har brukt bilder fra de nydelige klippearkene, en sløyfe
og noen snøkrystaller til pynt.

Det (grusomme) røde lokket har jeg malt hvitt.



Jeg har pyntet en fyrstikkeske som passer til.
Bildet er fra arket Vinter.
Jeg har hatt Stickles på snøkrystallene.



Bildet på boksen er fra arket Jul.



Når jeg var i gang, lagde jeg et enkelt julekort i samme stil.
Bildet her er fra arket Vinter. "Gledelig jul" er fra arket
Potpurri. Ellers har jeg pyntet med et hjerte og litt die cuts.



Ha en fortsatt flott søndag.

Klem,
Lise

1 kommentar:

  1. Lekkert!!! Det ble utrolig fint da!!! Noe annet enn det den fæle tennbrikett boksen egentlig ser ut.... :) Tror jammen meg jeg må prøve meg på noe sånt selv jeg:) Takk for inspirasjon !!

    SvarSlett