Februarutfordringen

mandag 27. september 2010

Sjokoladekort

Som så mange andre har også jeg falt for disse telys-kortene.
Men jeg har laget min egen vri :o)
Jeg lagde vinduet litt større og satte inn et
stykke acetat. Så har jeg fylt den med M&M's.
Bare grønne og brune, sånn at det skal matche kortet

(selvfølgelig. Typisk meg)



Jeg har brukt arket Kongler.

Konglepynten er klippet ut fra det samme arket,
mens granbaret er en punch fra M. Stewart.
Teksten er fra en av stempelplatene som kommer snart.

Inni er det plass til personlig hilsen.



Litt detaljer:



Takk for titten.

Klem,
Lise

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort. FInnes det en mal på denne type telystkort?

    SvarSlett
  2. Takk for det.
    Oppskrift finnes i Ett Trykk nr.4

    SvarSlett
  3. Du e bare fantastisk flink....
    Du må jo ha rekord i sortering av M&M's nå...hehe...

    SvarSlett
  4. Lise where did you find those M+Ms... I love the card and think that it is really cute....

    SvarSlett