Februarutfordringen

fredag 7. november 2014

Farsdagskort

Heisann!

På søndag er det farsdag, og jeg har lagd et kort til min pappa. 
Han er radio og TV reperatør. Ja, egentlig en slags "alt mulig mann", og verdens beste pappa selvfølgelig ;-) Han er alltid der for meg og min familie, og det er uendelig godt for meg å vite. Jeg har vært superheldig!
Alt dette måtte jeg selvsagt forsøke å få med på kortet hans, og slik ble det;





Kretskort/duppedingsen har jeg hentet i søpla på pappas jobb :-) Han lurte veldig på hva i alle dager jeg skulle ha den til, og jeg sa at den kommer sikkert til nytte en dag. Det er noen år siden, men det utrolig hva man finner på scrapperommet når man rydder!

Produktliste:

PD 13796 Stempel- Kretsbrett
PD 13748 Mønsterark- Datalykke/ På livets vei
PD 10555 Mønsterark- Pappa
PD 101 Alfabetstickers- Hvite 
Buttons- Smil

Håper dere blir inspirert og får lyst til å lage kort til deres pappa :-)

Ønsker dere ei flott helg!

Stor klem fra Cathrine

2 kommentarer:

  1. Wow så kult. Duppedingsen ble jo virkelig prikken over ien, så mange kule farger i den.

    SvarSlett