Februarutfordringen

fredag 21. november 2014

Project Life med juletema

Noe av det første jeg gjorde da jeg fikk julearkene, var å lage en dobbelt pl-side (project life). De to Pl-arkene som kom i årets julekolleksjon var perfekte til dette formålet og jeg fikk supplert med andre ark og masse forskjellig pynt fra Papirdesign.

Når jeg gjør pl-sider, gjør jeg dem så enkle som mulig. Dvs at jeg printer ut stående bilder i mindre format, men liggende bilder i vanlig størrelse - da blir det ikke så mye styr med printingen, og sidene blir raske å lage. Her ser dere begge sidene samlet i albumet.

Her får dere også sidene hver for seg.. Jeg må bare beklage bildekvaliteten - for lyset er sparsomt i disse dager...

På disse to sidene har jeg fått brukt stempler, klistremerker, alfabetstickers, buttons og washitape.. Greit når man kan finne alt hos samme produsent:-)

Denne juleugla er jo så supersøt!! Jeg tok på en flik med washitape i tillegg for å skape litt ekstra liv.
"Overraskelse" er en tag som følger med på pl-arket, mens "er det noen snille barn" er et klistremerke.. Det "broderte" hjeretet er et stempel fra i fjor..

Her er det to klistremerker til. Disse småord-klistremerkene er utrolig anvendelige og kjekke og bør bli en hit for PL-folket!! Den lille juleugla har jeg klippet ut fra et mønsterark, og det samme med de små hjertene. Deretter har jeg stemplet med ett av de mange stemplene jeg hadde fra i fjor. 
Grunnen til at det er fjorårets stempler som er i bruk her, er rett og slett at de nye stemplene ikke hadde kommet enda da jeg lagde sidene;-) Klistremerkene har jeg bare supplert med i etterkant..

Produkter:
Ark: PD 14986 juleminner, PD 14988 Vintage dompap, PD 14985 juleugler, 
Stempler: S 61 må ikke åpnes før
Annet: Washi tape - gledelig jul, klistremerker - god jul og jul, alfabetstickers, buttons

Ønsker alle en riktig god helg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar