Februarutfordringen

mandag 10. november 2014

Tid for Papirdesign-jul

Tid for Papirdesign-jul:

Papirdesign lager de fineste julearkene jeg vet om.
Fjorårets ark syns jeg var SÅ fine at jeg ikke har klart å ikke kombinere de med årets ark,
som er ENDA FINERE!!
**********
Jeg har lagd et kort,
og en liten eske som kan inneholde en liten gave eller noen julegodbiter:

IMG_1910

Nærbilde av esken:
IMG_1911
Jeg har brukt:
PD 13742 Et hav av roser
PD 12712 Julesopp
PD:
*************************************’

Her ser du kortet:
IMG_1913

Inni kortet er minst like viktig:
IMG_1914
IMG_1915
Jeg har brukt:
PD 14978 Tiddeligbom
PD 13839 Låvevegg (begge sider)
PD 13742 Et hav av roser.
Halvperler
Roser, både grå og røde
Små grå blomster
Bokstavstickers

*****************************
Kos dere med julescrapping, folkens!
EB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar