Februarutfordringen

tirsdag 25. november 2014

Julekort i lange baner / Lots of Christmas cards.

Hei hei, Bente her for å vise dere noen av alle de julkortene jeg har laget med Papirdesign produkter. Hvert år overrasker Line oss med nye herlige papir og detaljer for å pynte med!

Hi, Bente here to share some of my latest cards. I enjoy making cards using Papirdesign so much  because they really have an abundance of excellent Christmas products :-)


Som dere ser er her mange bilder, og det er jo kjent at ett bilde sier mer enn tusen ord så jeg skal ikke bable på.... :-)

As you see there are a lot of pictures here. And as they say a picture says more than a thousand words,...well, I won't go on and on... .-)













Jeg har brukt papir fra Stille Natt og eldre kolleksjoner her. Jeg har også brukt mange nye blomster og tredekorasjoner.


Fra Stille Natt:
PD 14972 julenatt
PD 14976 hvit jul
PD 14975 julehjerter
PD 14973 jul i vente
PD 14985 Juleugler
PD 14986 juleminner
PD 14984 nissegenser
PD 14981 julens fugl
PD 14978 tiddeligbom

Små julestjerner
Tredekorasjoner, Chipboard,
Stickers

Takk for at du titter inom!

(P.S. Om du er nysgjerrig så har jeg laget et inlegg om hvem som vant den hemmelige premien i bloggen min. Just saying ;-D )

2 kommentarer:

  1. Wow så mange flotte kort du har laget.

    SvarSlett
  2. enig med Jorunn her - WOW!!! Kjempemange flotte kort. Kjenner jeg fikk scrappelyst med en gang!!

    SvarSlett