Februarutfordringen

lørdag 8. november 2014

Nye stickers og klistremerker i bruk...

Det er veldig kjekt å bo så nært kilden at man får nyhetene med en gang de kommer på lageret til Papirdesign.. Jeg har kastet meg over noen av de nye alfabetstickersene og klistremerkene som har kommet. Det er faktisk sluppet hele 14 nye design, og jeg lover deg at dette er noe du kommer til å ville ha!!

Jeg har hele tre prosjekter å vise frem i dag - alle med nye klistremerker:-)

1. Vinterlayout
Den første her er en vinterlayout, og jeg har brukt klistremerker fra "Vinter"-merkene i tillegg til de blå alfabetene.

De er så fine de nye trefigurene også!! Her har jeg kombinert de fra vinter - og de fra sommer for å skrive vinterglede.. En blå buttons tok opp ramma rundt journalingarket.

Jeg integrerte "slalåmtur" med bokstavklistremerkene for å trekke frem at det var første turen... og at det var det som ga vintergleden denne gangen.. Brukte også flere klistremerker over snøkrystallen..
 Produkter:
Ark: PD 14982 Snø i hele fjeset, PD 14938 det snør, det snør, PD 14983 Snømannen Kalle,
        PD 14978 tiddeligbom
Trefigurer 14955 Vinter, 14956 Sommer
Klistremerker: PD 14931 Alfabet lys blå, PD 14944 Vinter.
Buttons, vinter

2. Farsdagskort
I morgen er det farsdag, og siden far går rundt og ønsker seg motorsykkel om dagen, så tok jeg i bruk dette tøffe stempelet i tillegg til flere andre stempler. Pappa-stempelet er fra den nye farsdags-plata.
Alle arkene er fra årets julekolleksjon, og jeg klarte å lure med tre klistremerker fra "bursdags"-merkene på kortet i tillegg til en button.

 Jeg brukte faktisk nesten alle stemplene fra farsdagsplata. Den er genial, og vil sikkert være godt anvendelig til andre anledninger enn farsdag også. Stjernestempelet er fra samme plata som motorsykkel-plata.
Produkter:
Ark: PD 14975 Julehjerter, PD 14974 kvelden før kvelden, PD 14978 Tiddeligbom
Stempler: PD 14963 Pappa, PD 13776 Cevron,  PD 13778 Lin og mur, PD 12666 Motorsykkel
Klistremerker: PD 14941 Bursdag
Buttons, tøffen



3. Layout nr to
Denne layouten ble laget til en skissekonkurranse på utfordringsbloggen Scrappelyst.
Arkene er ikke nye, men blomstene og alfabetstickersene er det.
Jeg har brukt baksiden på arket "Bark" fra fjorårets julekolleksjon som bakgrunn for layouten. (Mursteinene som man vagt ser, kan forsterkes med mursteinsstempelet som Papirdesign lanserte i fjor, da det er samme stempel som har vært utgangspunkt for dette arket;-).) Det er forøvrig det samme stempelet jeg brukte på farsagskortet..

Det lilla doiliesarket er mitt yndlings-klippeark, og det er ikke få doilier jeg har klippet ut av dette arket... Nå er jeg på siste arket, men det er enda noen doilier igjen, så det dukker sikkert opp flere layouter med disse på..
De søte små blomstene med perle inni, ble så fort utsolgt da de ble lansert, at Papirdesign måtte raskt få lagd opp flere. Da ble det også laget flere nye fargekombinasjoner også.. Jeg er også stor fan av de litt større rosene..

Produkter:
Ark: PD 13838 Bark, PD 10514 Rosebukett, PD 13762 Mot vår,
Blomster: Lilla roser - 3cm, Søte blomster- lyserosa og grå.
Annet: 14935 Alfabet-hvit, PD 630 Chipboard sterjer - lollipop

Her ser dere de klistremerkene jeg har brukt i tillegg til alfabetene...





Da har vi endelig kommet til veis ende i dette eviglange innlegget...
God helg til dere alle, og vi ønsker alle fedre en god farsdag i morgen!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar