Februarutfordringen

onsdag 20. februar 2019

Dresskort

Hei!
Har dere sett alle de fantastiske flotte nyhetene som Papirdesign har kommet med? Deriblant en dressdie! Meget kult! Her har jeg laget et dresskort med nettopp denne dieen!

Jeg har latt meg inspirere av Moods of Norway-dressene og gikk all in med dette kule nye mønsterarket! Ble det ikke stilig!? Og litt gulldetaljer gjorde susen! 

Chevronarket er baksiden på mønsterark med tohjuling. Når jeg brettet inn kragene på dressen, så kom disse frem. Derfor løste jeg det enkelt ved å bruke washi-tape på dresskragen!


Innsiden er holdt helt enkel.


Produktliste:
Ark:

Ungdommelig "Tohjuling", turkis PD1900008
Stempel:
Nesten mann PD14964
Dies:
Dress PD19303
Kjære konfirmant PD 15126

Takk for at du kikket innom! Klem fra meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar