Februarutfordringen

fredag 22. februar 2019

Konfirmanthilsen til jente og gutt

Hei alle sammen.

I dag vil jeg vise dere en liten gavekortholder til jente og en liten tag til en gutt.


Jeg har hatt det veldig gøy med slike små gavekortholdere, laget de i mange størrelser og de er enklere å lage enn en spå.


Inni har jeg laget fire små kort til hilsninger, totalt er det plass til 6.


Til gutten har jeg laget en liten tag med vårt nye fantastiske slips på.


Baksiden har jeg kost meg skikkelig med (desverre litt uheldig å rote vann på stempeltrykket, men det gjør det bare mer unikt).



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Vårstemning - Sveve høyt - PD1900023
Ungdommelig - Lovende - PD1900002
Dies:
Bobler - PD 19009
Dame - PD 16170
Slips og bart - PD 19305
Splash - PD 19193
Kjære konfirmant 4 - PD 19189
Vimpel - PD 17326
Stempel:
Konfirmant, jente - PD 17248
Konfirmant og foreldre - PD 17249
Blomster:
Roser
Pion
Gardenia
Annet:
Krystaller

Jeg håper du fant litt inspirasjon i mine små kreasjoner.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar