Februarutfordringen

tirsdag 12. februar 2019

LO: Endelig heime


Da vi ble foreldre for første gang i fjor, opplevde vi alle foreldres mareritt. Vi fikk et sykt barn og måtte tilbringe tre måneder på sykehus.

2. juni 2018 fikk vi endelig komme hjem for godt alle tre, et øyeblikk som var veldig viktig for oss. Jeg har derfor laget en LO som jeg har hengt opp på veggen i stua for å minnes denne dagen.


Tittelen er skrevet med klistremerkebokstaver og glitrende stickles. Jeg var litt frem og tilbake på hvilke ark og hvilken pynt jeg skulle bruke, men jeg er veldig fornøyd med sluttresultatet. Her har jeg blandet mønsterark fra tre helt ulike kolleksjoner ;)

 

Jeg har valgt å bruke farger som går igjen i bildet, grønt og hvitt, og av en eller annen grunn ble også korall en del av pynten. Synes det ble skikkelig bra. 


 - LOVE -


Jeg har brukt både bannerdies og hjertedies. Hjertene ble liksom prikken over i-en. Jeg har også brukt tekstklistremerker flittig og pyntet opp med noen turkise dotter. Hva synes du? :)


Produkter:
Ark: På landet - Trillebår PD 15090
Dagen er din - Flott ungdom PD17291
Muligheter - Naturligvis brun PD PD 16147

Dies:Vimpel PD 17326
Hjerte 4 PD 18467

Pynt: Klistremerker - Glad i deg PD 18379
Stickers - Hvite PD 14935
Kakeserviett - 15 cm
Søte blomster - Hvit

4 kommentarer:

  1. Denne ble veldig fin. Så godt det gikk bra og at dere fikk dra hjem som en familie.

    SvarSlett
  2. Helt nydelig. Du et så flink til å sette sammen farger, og at du ikke får det til å bli for mye stæsj.

    SvarSlett
  3. Såå fin denne ble!
    Nydelige papirer og pynt :))
    Godt det gikk bra med babyen <3

    SvarSlett
  4. Veldig flotte papirer du har satt sammen og fint oppsett.Liker de små teksten du har brukt og elsker dotter
    Kan ikke være kjekt å måtte være så lenge på sykehuset, dere ble nok godt tatt vare på. Men hjemme er best. Klem

    SvarSlett