Februarutfordringen

fredag 8. februar 2019

Konfirmasjonskommode

Hei alle sammen.

I dag vil jeg gjerne vise dere en kommode jeg har laget på bestilling. Den skal brukes som et konfirmasjonskort.


Jeg har brukt hvit kartong til å bygge opp selve kommoden og alle skuffene kan drar ut.


I skuffene er det små kort, noen med stempeltrykk og andre uten noe.


Speilet har fått speilpapir, i tillegg har jeg klippet ut noen små sommerfugler fra ene arket som jeg har brukt på speilet. Har limt opp speilet med gel medium.
Så må jeg jo så klart ha litt blomster, blomsterhavet vi har i Papirdesign er jo bare så fantastisk.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Muligheter - Vår i luften - PD16159
Muligheter - Omfavn gleden - PD16160
Stempel:
Konfirmasjon, jente - PD17248
Dies:
Konfirmant 2 - PD15062
Blomster:
Roser 1 cm
Roser 1,2 cm
Pion
Gardenia
Knopper
Annet:
Krystaller



Jeg håper du fant litt inspirasjon.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar