Februarutfordringen

fredag 20. februar 2015

I gode og vonde dager.

Hei alle sammen!

Da jeg fikk se de nye arkene til Papirdesign holdt jeg rett og slett på å dåne! De er så lekre!!! Jeg kunne ikke dy meg, og måtte bare lage et bryllupskort. Det er ikke så ofte jeg gjør det, men denne gangen ropte arkene til meg å ba meg om å lage nettopp dette. 
Kortet er bygd opp lag på lag med mønsterark, blonder og tyll.



Jeg brukte et rødt chipboardhjerte som jeg "trakk" med Endelig gift-arket.  Banneret med tekst er fra kanten på samme mønsterark.
Perleswirlen er klippet opp. Resten kan jeg bruke på et annet prosjekt.



Produkter fra Papirdesign

PD 15032 Hell og Lykke- Endelig gift
PD 15028 Hell og Lykke- Blåklokker
Bildeark- Bryllup
Hvit perleswirl
Hvite perler
Blonder fra blå/grønn båndpakke
Hjertechipboard
Hvit kakeserviett
Peoner
Små og mini-roser
Roseknopper
Søte Blomster

Da gjennstår det bare å takke for titten og ønske dere ei riktig god og kreativ helg!

Klem fra Cathrine.

2 kommentarer: