Februarutfordringen

torsdag 26. februar 2015

Sikk- sakk til svigermor

Hei!
I dag vil jeg vise dere morsdagskortet jeg lagde til min svigermor :)
Card made for my mother in law on Mothersday.
 
Sikk-sakk- kort brettet etter god gammel oppskrift.
(Brettet på 1"- 2" - 4" - 6"- 9")
 Alle tre paneler er svertet rundt kantene.
Det fremste og bakerste har jeg stemplet nede på kanten med ytterste del av et sirkelstempel.
Det fremste har i tillegg fått mamma- stempel langs hele øverst, mens det bakerste har fått et vers om mødre.
Panelet i midten har jeg pyntet med nydelige roser og knopper, som alle har fått en dusj med Glimmer Mist i gull.
Rammen til den vakre vintage- damen er embosset med Fran- tage shabby white embossing enamel fra Stampendous.


Produkter:
Vintagebilde: PD 14901 Vakre damer
Ark: PD 090317 Edle skatter og Stille natt PD 14988 Vintage dompap
Stempel: PD 13783 Fordi... og PD 14962 Mamma
Pynt: Chipboard "Gratulerer med dagen"
Stor flat rose, brun
Tofarget rose, beige
Knopper, lys gul (med svertete kanter for anledningen)
 
Takk for at du titter!
 
Kreativ hilsen fra
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar