Februarutfordringen

fredag 27. februar 2015

KREATIVT TEAM

Det er en tid for alt, og nå er tiden inne for litt forandring i vår papirverden. Det gamle designteamet har nå gjort sin jobb her inne, og vi er utrolig ydmyk for alt det fantastiske de har laget de siste årene. TUSEN TUSEN MILLIONER TAKK!!!

Vi er stolte og glade for å ha hatt dere med på laget, og du verden så mange kreative prosjekter dere har inspirert oss med.



Så er tiden kommet for å introdusere dere for vårt nye kreative team. 12 kreative damer har fått i oppgave å fylle bloggen med LOer, kort, bokser og andre papirprosjekter i året som kommer. Og det er ikke hvem som helst, bare se her:


KREATIVT TEAM 2015

Marianne



Etter mange år her på teamet, kan jeg prise meg lykkelig over at jeg klarte å karre meg med ett år til.. Jeg er en  41 år gammel søring, som forvilla meg nordover for 10 år siden. Her har jeg blitt mamma til to, og som mange andre kom jeg i kontakt med scrappemiljøet da eldstemann kom til verden og livet hans skulle dokumenteres.. I Bodø har vi i mange år hatt et supert scrappemiljø, og vi setter kortreist papir høyt!! Papirdesign og dama bak merket, står hjertet nært og jeg storkoser meg med alle produktene som Papirdesign kommer med. Jeg lager for det meste layouter, men det hender at jeg kliner til og lager ett kort eller to også.. Jeg gleder meg til å jobbe videre med nye og gamle Papirdesignjenter.




......................................
Synnøve Bjelland



Mitt navn er Synnøve Bjelland. Jeg er gift med Endre, har fire barn og
er mormor til syv og "foster-mormor" til en .. og er naturlig nok veldig
stolt av familien min :) Jeg bor i Sørlandsperla Lyngdal og jobber på
dementavdeling på pleiehjemmet her. Fritiden tilbringes mye på
scrappeloftet mitt og sammen med barn og barnebarn, og jeg er også
engasjert i Frikirkas menighet her i byen.

Jeg ble introdusert for denne herlige hobbyen i 2006, da min eldste
datter bodde hjemme i en praksisperiode, og det gikk ikke lenge før
jeg var totalt hekta - og det er jeg enda! Stilen min er veldig
romantisk og nostalgisk, men jeg kan også slå til med en
fargesprakende LO av og til..
Er veldig ydmyk og stolt over å få være med i Papirdesign sitt Kreative
team 2015 og gleder meg til å kreere med de fantastiske produktene
de har :)




Hege Tangen Lønning



Jeg heter Hege og bor på Karmøy sammen med mann og 3 barn.  Jeg
oppdaget scrapping i 2005 og har siden den gang vært hektet.  I
begynnelsen scrappet jeg bare layouts, men etter hvert har jeg
utvidet horisonten og scrapper nå også PL, lager kort og litt andre
papirprosjekter.  Det er likevel fortsatt layouts som ligger mitt hjerte
nærmest.  Jeg er opptatt av å fortelle “de små historiene”,
dokumentere hverdagen.  Ellers varierer stilen min litt etter tema og
humør.  Jeg er DT hos Scrappelyst og har tidligere blant annet
vært del av Team Scrapping.  Nå gleder jeg meg til nye utfordringer
her hos Papirdesign.
Hege




Mette Rønning Buskum

 

Jeg heter Mette og er 63'modell. Jeg er gift og har to voksne gutter, og en hund som er min trofaste tur kamerat. Jeg er bosatt litt utenfor Gjøvik. Jeg har drevet med kortlaging i 8 år og jeg synes det er utrolig morsomt og inspirerende å lage ting med papir. Det som fasinerer meg mest med denne hobbyen er at en kan skape så mye flott ,og mulighetene er så uendelig mange.
Min stil kjennetegnes av det romantiske og nostalgiske. Jeg er veldig glad i blonder ,blomster, og diverse pynt og det gjenspeiles på  kortene mine. Jeg har bestandig vært opptatt av det gamle og nostalgiske og det gjenspeiles også i hjemmet mitt. Jeg har også laget noen LO, men det er i hovedsak kort jeg trives  best med.
Jeg er både stolt og glad for å få være en del av Kreativt Team. Papirdesign har så masse flott så jeg  gleder meg veldig til å skape og være kreativ. åper jeg kan være til inspirasjon gjennom dette året .




Linda Grøvan Årre

 
Jeg heter Linda, og bor på sørlandet med mann og fire flotte barn. Jeg har alltid vært
glad i alle mulige kreative hobbyer, og begynte med scrapping i 2007. Siden da har
jeg brukt hvert ledige minutt til scrapping, og jeg elsker alt som har med papir å gjøre.
For det meste lager jeg layouter, men scrapper også kort og Project Life. Jeg
scrapper ganske variert i stil, og liker å prøve nye teknikker. Jeg er glad i å få frem en
historie på Layoutene jeg scrapper, og varierer derfor mellom å scrappe de flotte
portrettbildene, til de mer "rotete" hverdagsbildene. Jeg gleder meg virkelig til å ta fatt
som DT hos Papirdesign, og vil takke for at jeg får være med i teamet.
Linda



Renate Sarassen





















Hvem der?
Renate Sarassen, 35 år.
Flytter i disse dager inn i nytt hus i Bodø, sammen med
verdens beste samboer gjennom 15 år og vår herlige sønn
på 10 år.
Er utdannet frisør og interiørkonsulent, og jobber til daglig
i en scrapbooking- og garnbutikk.
Jeg «oppdaget» scrapbooking i 2009, og siden den gang
har jeg vært bitt av basillen. Først var det for det meste kort
og bokser, men etter hvert ble det også layouts og andre
ting.
Jeg scrapper ingen spesiell stil, og liker best å variere etter
hva som passer best til prosjektet mitt der og da.
Inspirasjon finner jeg over alt; fra mennesker, naturen,
musikk, tekster og ikke minst andre scrappere.
Papirdesign var den produsenten jeg først fikk kjennskap
til, og har en spesiell plass i mitt scrappehjerte 



Wenche Wold


 
Jeg heter Wenche, født i 1967 og bor i Ski sammen med Jens-Are og vår datter, Dina.
 Min vei inn i denne hobbyen er nok ganske lik som mange andre og den har tatt et godt tak i meg
på en måte jeg aldri hadde trodd var mulig. 
Primært så lager
jeg kort, men liker godt å lage litt annet innimellom som bokser,
esker, kurver og brettede kort. Kanskje det dukker opp en LO
også?
Jeg elsker å fargelegge motiv, det er da jeg koser meg
som mest. 
Stilmessig er jeg muligens en salig blanding, men
det får dere avgjøre.
Klem, Wenche




Arnlaug Koppang

Hei, eg heiter Arnlaug:-) Eg er ei dame på 32 år som er busett på Stord i
Hordaland med mann, to små døtre og hunden vår:-)
Eg har scrappa siden 2008 og det tok ikkje lang tid før eg blei hekta på denne
herlige hobbyen. For meg handler ikkje scrapping først og fremst om at eg må
dokumentere men at eg får utfolda meg kreativt samtidig som eg samler på
minner og gleder familien. Eg jobbar fulltid som sosionom og i ein travel
kvardag passer det perfekt å snika til seg eit pusterom på hobbyrommet. Eg
blir inspirert av alt som skjer rundt meg i dagliglivet og i perioder berre må eg
få inntrykk over på papir.
Eg scrapper stort sett layouter men litt kort, tags, art journaling og diverse
anna dukker opp innimellom. Eg har ein variert stil og likar alt fra clean &
simple til mixed media. en eg må nok seie at det er mixed media eg trivest
best med.
Eg gleder meg stort over å få væra med i dette flotte designteamet og håpar
eg kan bidra med inspirasjon:-)

 



Lene Suhr
Jeg heter Lene Suhr  og er en 72 modell fra Alta.
Jeg har drevet med kortlaging siden 1998 og startet den gang med 3 stempler og en
stempelpute.  
I starten vekslet jeg mellom artsy og søt stil, men har den senere tiden holdt meg til
den søte stilen.
Jeg elsker å skape noe av papir- enten det er dekorering av esker, kort eller project
life.
Project life er rimelig nytt for meg- med jeg kjenner at dette er noe jeg virkelig kan
brenne for.
I tillegg til å ha dilla på papir, så er mine copics tusjer mitt hjertebarn. Når jeg ikke har
papir mellom hendene
så er copics tusjene der.
Jeg gleder meg til å være en  del av et fantastisk kreativt team og få vise dere hvor
nydelig papirdesign sine produkter er.
Klem fra Lene




 
Kristine Henanger

Hei, mitt navn er Kristine Henanger, jeg er 25 år og alenemamma til en herlig 
gutt.  
Vi bor på en nydelig plass uten for Bergen og til vanlig er jeg student.  
Jeg ble introdusert for denne fantastiske hobbyen i 2007, men det var først i 
2009 at det tok helt av!  
Snakk om å bli bitt av basillen, men jeg er totalt hektet og scrapping er min 
store lidenskap og terapi her i livet :)  
Jeg vil nok si at jeg er mer en scrapper enn en kortlager, men jeg koser meg 
absolutt med begge deler.  
Jeg tror variasjon er bra og viktig for å få ny inspirasjon til det man lager, derfor 
liker jeg å lage andre prosjekter som lommescrapping, esker, lerreter, gaver, 
mixed media prosjekter osv. Det gøye med denne hobbyen er at man aldri blir 
utlært! :D  
Siden jeg hele tiden utvikler meg som scrapper så varierer stilen min fra en tid 
til en annen, men i grovetrekk liker jeg clusterstilen best men med et hint av 
mixed media.  
Det å leke med farger, stenciler, stempler og ulike media, for så å kombinere 
det med rålekre papirer og pynt er det beste fra to stiler, og det passer meg 
utmerket! :D  
Jeg er veldig glad for at jeg får være en del av Papirdesign sitt kreative team, 
og dette blir et spennende år :)  
Kreative klemmer fra Kristine 




 
Cathrine Sandvik

 
Jeg heter Cathrine Sandvik, jeg er 41 år, gift og har to flotte gutter på 12 og 20 år.
Det er ca 10 år siden jeg ble introdusert for papirhobby, men det var først i 2011 det tok av :-) Da ordna jeg meg blogg, og ble aktiv på scrapperommet for alvor.
Jeg elsker å lage kort, så det er ofte det jeg koser meg med. Tager og esker er også gøy, mens LOer er skjeldne saker fra meg ;-)
Om du spør meg hvilken stil jeg har vil jeg nok svare at den stort sett er shabby chic/vintage og romantisk. More is less, lag på lag med papir, stoff og blonder er typisk meg. Kan heller ikke få nok blomster! Men, noen ganger innimellom er det gøy å leke med maling, pasta og sjablonger. Eller rett og slett droppe blomster totalt, og bruke massevis av alle de andre spennende produktene Papirdesign leverer, for Papirdesign har alt en scrapper trenger!
Jeg er så stolt over å få fortsette å være på designteamet til Papirdesign, og gleder meg stort til å vise fram de fantastiske scrappeproduktene sammen med et herlig designteam.
Stor klem fra Cathrine



 
Hilde Røisehagen

 

Heisann!
Mitt navn er Hilde Røisehagen, jeg bor på Raufoss, sammen med min Terje.   Vi har to voksne gutter, Sondre og Simen. Noen i scrappemiljøet kjenner meg best som Stempelgal via min blogg Stempelgalsverden.  I mange år har jeg vært heldig å ha ”papirarbeid” som jobb, som dagligleder i HappyHobby, og senere som medeier i Papirpikene. Nå har jeg skiftet beite og jobber med lamper og trives med det.
Jeg har holdt på med scrapbooking og kortlaging i sikkert 15 år, og blir aldri lei pene papirer og vakker pynt.  Det er vanskelig å beskrive min stil, for jeg liker å prøve det meste, men jeg er veldig glad i både vintage og shabby. Jeg lager både kort, layouter og har nettopp startet med Project Life/lommesrapping. Jeg har holdt kurs i mange år både i forbindelse med butikkene jeg har jobbet i og rundt om i landet i butikker og på treff.
Det er en stor ære for meg  å være med i designteamet til Papirdesign, jeg storkoser meg med disse produktene. Papirdesign har mye flott å by på, tilpasset den nordiske scrapper og er en bra motpol mot det ”amerikanske” som finnes i markedet.
Klem fra Hilde




4 kommentarer:

  1. Oi, her var det mange dyktige scrappere !! Gleder meg til å følge dere :D

    SvarSlett
  2. Gleder meg til fortsatt å følge dere flinkiser, både nye og gamle :)
    Klem Anita Lise

    SvarSlett
  3. Så spennende, gratulere til dere alle, gleder meg til å se hva dere skal inspirer med ♥

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å følge dere, blir spennende å se hva dere lager :)

    SvarSlett