Februarutfordringen

onsdag 25. februar 2015

Litt annerledes konfirmasjonskort.

Hei, nå begynner det å dra seg sammen til alle vårens fester. 
En av de störste er jo konfirmasjonen og fremdeles er det mange som velger å konfirmere seg. 
Jeg tenkte by på to ganske enkle kort  for å ganske raskt siden kunne lage flere av lignende modell. Da går det jo litt tid til det förste men de övrige er raskt ordnet.

Her er hva jeg har laget:


Jeg stanset ut sommerfuglene i et av  PD's småmönstrete papir.


Jeg brukte en kakeserviett og utstansede runde former for å legge lager på lager.


På slutten pyntet jeg litt ekstra med noen rosa/grå dotter.

 Jeg har brukt:
Lykke, Rosa pioner
Lykke, Blå pioner
Skolestart, Fargeblyanter
Kakeserviett, rosa
Bokstaver,rosa
Bokstaver, lyseblå
Dotter, rosa/grå

Så vil jeg passe på å takke for en fin tid på Papirdesigns team. Jeg er stolt og glad over å ha värt ambassadör for Lines fine produkter og er kjempespent på å snart få se det nye laget i sin helhet.

Nyligen laget jeg en liten 'best of Papirdesign' post på min blogg og HER kan dere se de sidene.
Dette er noen av mine egne favoritter som jeg har laget under min tid her.

Vi ses snart igjen i cyberspace :-)


2 kommentarer: