Februarutfordringen

fredag 13. februar 2015

Layout og et bursdagskort

Jeg har tatt i bruk nye ark og stempler, og tenkte vise frem en layout til dere i dag..
I tillegg har jeg også flere bilder av bursdagskortet som ble lagd til bursdagsutfordringen vår..
Siden jeg verken har konfirmant eller skal stå brud, er det baksidene i den nye serien "Hell og Lykke" som er de store slagerne hos meg denne gangen.. Digger dette blåblå arket, men ville bare bruke en liten del av det her.. I tillegg fikk jeg prøvd de nye stemplene som kom nå, og valgte meg da ut den store "splætten". I tillegg fant jeg frem kamerastempelet og et ordstempel jeg ville bruke.. Buttons og ord fra klistremerkene "hverdag" fikk også plass..

Produkter:
Ark: PD 15034 På to hjul, PD 15995 Sprudlende og snill
Stempler: PD 14959 Til han, PD 13800 Kamera, PD 13769 Digg.
Annet: Buttons-stjerner og hjerter, Alfabet-blå, klistremerker hverdag, 3d-puter


Så benytter jeg også anledningen til å vise frem kortet jeg leverte til bursdagsutfordringen vår..
Jeg har tidligere laget et julekort etter samme malen, men ville prøve å gjøre en mer sommerlig variant nå..

 Jeg ble skikkelig nostalgisk når jeg så dette stempelet.. Det er vel mange av oss som har denne teksten i gamle minnebøker tenker jeg..

Det er liksom innsiden på dette kortet som gjør kortet.. Innsiden er brettet med flere folder i midten - slik at man kan få ulik dimensjon på pynten.

Jeg har pynktet med masse ulike blomster og blader, og har stemplet fuglehuset og grener på litt tykkere kartong, slik at det står godt opp uten å brekke. Gresset foran er klippet ut av det ene nye fotballarket.

Da er det bare for dere å nyte resten av dagen også..

Produkter:
Ark: 15030 Smil til verden
Stempler: PD 14921 Når du blir gammel, PD 14960 Til henne, PD 13804 Fuglekvitter
Blomster: rufseknopper - lilla, rose 3 cm, små søte blomster- lilla og vintage lilla. 
Annet: 3D-puter, klistremerker bursdag, lilla alfabetstickers, trefigurer - fugler, lilla båndpakke.



1 kommentar:

  1. Love the layout and that card is just perfection. I love the colours and all the layers.... Just beautiful.

    SvarSlett