Februarutfordringen

mandag 29. april 2013

Blinka lilla stjärna där...

Jag måste bara få säga....Papirdesign har såååååå fina saker! Det är en fröjd att få skapa med dem! Färger, mönster och kvalitet är verkligen de allra bästa man kan önska sig! 
Idag har jag ännu ett kort att visa er. Jag hamnar ofta i olika perioder. Ibland skapar jag bara layouter i veckor och så kan det bli massor av kort en annan period. Kanske är det därför jag aldrig tröttnar eller kommer i svackor? Jag växlar mitt skapande hela tiden. Och har väldigt skoj!

Papirdesign has sooooooo nice products! It´s pure joy to create with them! Colors, patterns and the quality is the best! 
Today I have a card again to show you. I often create in periods then I do many cards in a row or many layouts in a row. I think that´s my secret never to get bored with creating. I swith all the time and having so much fun!

Mitt tema blev en barnsång som handlar om en stjärna. jag hittade en stämpel som passade och använde också Papirdesigns fina stjärn chipboards. 

The text on the card is a kid song about a star. I picked out a stamp and then I used the pretty star Chipboards from Papirdesign.
Massor av lager!

Lot´s of layers!
Kramar från Ulrika aka LillBlomman


Till mitt kort använde jag:
Papper: PD 090308 Påskemorgon, PD 12643 Herman og Emilie Bamsefar rosa
Dekorationer: PD 630 Chipboard stjerner Lollipop, Perler brun/beige


1 kommentar: