Februarutfordringen

fredag 12. april 2013

Klem til deg - fredag med Marianne

Så var det min tur å poste noe, og jeg serverer dere en klem.. 
Dette er Mathilde og hennes oldemor, og det er hele 90 år som skiller dem i alder..

Then it is my turn again, and for this weekend, I`ll give you a hug:-)
This is my daughter and her great grandmother and it is ninety years between them!!

Jeg har brukt begge sider av arket "Mot vår" og har klippet ut de lekre doiliene som er på baksiden. Sommerfuglene er klippet ut av arket "   " som også er arket som er bak bildet.  I tillegg er det brukt stempler, roser og pioner og alfabetstickers chipboard fra Papirdesign. 

I have cut out those lovely doilies from the paper "Mot Vår". The butterflies are cut out of the same papers wich is behind the photo "  ". The "likes" stamp, chipboard, alphabetstickers and the small flowers are also from Papirdesign. You`ll find some more pics under..


Her har dere noen detailjbilder også..


Det siste bildet her måtte jeg mørkne noe så dere ser bakgrunnen som er laget med molding paste og maske.. 
I have used moldingpaste in the background, and had to darken the picture for you to be able to see it..

Produkter fra Papirdesign:
PD13742 "Mot vår"
PD 13740 "Fuglekvitter"
Lilla pioner
Gul rose
Chipboardhjerter - lilla
Chipboardtekster
Stempel fra smilies- plata
3D-puter
Alfabetstickers - lilla
The layout has been made after a sketch from Pagemaps

Ønsker dere alle en riktig god helg!!
Marianne


2 kommentarer:

  1. En nydelig LO og masse andre flotte ting her og.
    Jeg la meg til som følger i dag.
    Ha en flott helg alle dere flinke damer.
    Lem pia

    SvarSlett