Februarutfordringen

onsdag 3. april 2013

Gratulerer og Tusen takk :)

Har fått laget litt kort igjen. Det er en stund siden sist, men må si jeg digger så å lage kort. Det er det som er så herlig med vår hobby vi kan gjøre så mye forskjellig wii!

Her kommer to veldig forskjellige kort, ikke så veldig stæsjede men viser virkelig rekkevidden av Papirdesign sine produkter ♥

Først et mere maskulin gratulasjonskort:

Alt på kortet: chipboard stjerner, halvperler, mønsterark, stempel tekst ++ er fra Papirdesign :)
Jeg har fremhevet noe av mønsteret bakom med å skjære noe av det ut og å børste over litt gull maling på kantene og på stjernene :)

Så et takkekort til noen som virkelig fortjener det♥ :
Det lilla arket er fra den nydelige nye påskeserien. Dette doily arket heter Mot Vår, jeg har brukt begge sidene av arket. Selvfølgelig passer også Papirdesign sine blomster, Chipboard og halvperler perfekt til arket. Det er det som er så fantastisk med PD alt passer sammen ♥ På chipboard hjertet har jeg hatt "knust glass" som gir så flott effekt i hjertet syns jeg.

Det var det jeg hadde å vise fram i dag, ha en fin onsdag alle sammen! 

Scrappeklem fra Linn

1 kommentar: