Februarutfordringen

onsdag 17. april 2013

Gratulasjonskort

Hei alle sammen Linn her :) Endelig landet tilbake i Bodø etter en fantastisk tur i herlige sør norge. Så i dag kommer det et enkelt gratulasjonskort fra meg ♥ Det ble av det enkle slaget men disse arkene er så vakre at det gjør liksom ingenting. Disse små søte blå blomstene er virkelig blitt en favoritt hos meg ♥

Mønsterarkene som er brukt er fra den siste serien Lykke. Arkene heter: En fugl i sitt hus, Blå Pioner og  Fuglekvitter. Jeg har brukt begge siden av arket Fuglekvitter. En som tag og den andre siden er den lille fuglen klippet ut.

 Her ser dere den søte lille fuglen bedre :) Halvperlene og Chipboard hjertet er også PD. Jeg har brukt PD limputer for å heve mønsterarket En fugl i sitt hus.
Jeg brukt PD Clearstamp TAG på mønsterarket Fuglekvitter. Jeg har embosset stempeltrykket før jeg klipte det ut. Blonden er fra Båndpakken - Hvit. Til sist må jeg bare få skryte litt av disse herlige Chipboard pakkene PD har kommet med. Digger dem! Her har jeg pyntet litt kantene med blå Gelatos for å få litt blåtoner i det :) Men ellers er mønsteret og de flotte bokstavene helt orginal. De er råklekre rett og slett!

Takk for titten alle sammen og ha en flott dag videre :)
Varm scrappehilsen fra Linn

2 kommentarer:

  1. Så søtt Linn <3 Nydelig!

    Kan du lær meg å ta bilda sånn forresten?

    SvarSlett