Februarutfordringen

fredag 5. april 2013

Sommerkjole!

Heisann!

Det stemmer det; Sommerkjole! Kan det bety at jeg lengter mot lys, sol og sommer kanskje... Jaaaaa! Så, når sommer og sol ikke kommer til Cathrine, må Cathrine fikse egen sommer ;-)

 Jeg har brukt arket Rosebukett til kjolen og Solveig som panel.
Ellers har jeg pyntet med blomster, halvperler, blondebånd og swirler. Stemplet er fra Papirdesign.

 Må bare beklage dårlig bilde... Kameraet er sykt *snufs*, men sånn er det bare. Håper dere er overbærende ;-)




Jeg ønsker dere en super dag, og ei nydelig og kreativ  helg :-)

Solklem fra Cathrine

4 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig kort! Lekker fargesammensetning og den kjolen var jo veldig søt!!

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig kort, Chatrine!

    SvarSlett
  3. Aww, så nydelig!
    Det må jeg prøve en gang :)

    SvarSlett