Februarutfordringen

tirsdag 9. april 2013

'Solstråler'.

 Hei hei!! Bente her for å vise dere en ny layout. Jeg hadde veldig lyst til å scrappe i blå toner  siden det har blitt mye rosa for meg på seneste tiden ;o) 

Hi it's me Bente and I have a new lo to share. I wanted to use some of my blue papers as I have scrapped a lot of pink lately ;o)


Jeg brukte ganske mange teknikker på denne siden som,masker/stenciler, malning og maskinsömmer.

I used several techniques on this page including  masking, painting and machinestitching.


De små etikettene har jeg klippt på frihand fra fine PD papir og sydd runt kanten. Det var rett farge men hadde konfirmasjonstext så derfor malte jeg litt for å dekke over det.

I made the small tags by cutting them out free hand from lovely PD papers and stitching around the edges. The tags were a great colour but had some themed text that did not fit my page so I painted with gesso to slightly cover up the text.


Jeg brukte noen av de mange herlige PD blomstene og halvperlene som pynt. De fine utklippte rosene kommer fra ett utklippsark med 'vintage' bilder.

I used beautiful flowers and bling from Papirdesign. The lovely paper roses etc were cut from some of the vintage images that come on sheets in size A4.


Jeg brukte en liten bit av en swirl som jeg hadde spart fra ett annet projekt. PD swirl'ene er store og passer kjempebra till å dele.

I used a leftover piece of a pearl embellishment. The Papirdesign swirls are so large that they can easily be used on more than one page.


Det var allt fra meg for denne gangen. Håper der fikk litt inspirasjon idag!
Klem!!

That was all from me for today. I hope you enjoyed my page.
Hugs!!


11 kommentarer:

  1. Så vacker och harmoniskt komponerad ♥

    SvarSlett
  2. I love this. Beautiful as always. The circle design is so pretty.

    SvarSlett
  3. Vakkert, vakkert, vakkert - en herlig miks av teknikker, ark og diverse pynt gjør dette virkelig til en fryd for øyet!

    SvarSlett
  4. Stunning layout Bente! Love the blues you used and loving all the punching you've done!

    SvarSlett
  5. This is gorgeous, my friend! Love the vellum stitched to the background!!

    SvarSlett
  6. beautiful as always Bente..such pretty details! :)

    SvarSlett
  7. So beautiful, Bente!! Love this design!

    SvarSlett