Februarutfordringen

mandag 15. april 2013

 

cats

***

 

YOUTH:

I dag vil jeg dele en ungdom/konfirmant-side med dere. Jeg har fått låne bilder av en kjekk gutt fra Kristiansand,

og de har inspirert meg til å lage denne siden:

 

IMG_4287

 

 

Her er min materialliste:

PD11564 Bygdetun

PD12702 Naturligvis-stein

Klistermerker-brune

Gule roser

 

Her kommer litt nærbilder:

IMG_4289

IMG_4292

 

 

Jeg må si at jeg ELSKER chevron-mønster og rustikke plank-ark, og får ikke nok av det. Disse to arkene står dermed SVÆRT høyt i kurs hos meg;)

Gule roser og ja..gult generelt er også en favoritt-farge hos meg!

 

Jeg har et par bonuskort jeg også vil dele med dere, så jeg håper dere tåler en lang mandags-post!?

 

KONFIRMANT:

IMG_4421

 

Close-up:

IMG_4422

Materiell-liste:

PD 12662 Ønsker for fremtiden

PD 13755 Herremann..med motorsykkel

PD 12688 I anledning dagen (stempelet)

Gule roser

Selvklebende perler

 

***

KULESTE BURSDAGSGUTT:

 

IMG_4423

 

Close-up:

IMG_4424

Materiell-liste:

PD 12662 Ønsker for fremtiden

PD 12702 Naturligvis-stein

PD 680 Chipboard-gutt

Selvklebende perler

Gule og blå roser

Jeg håper du har sett noe som inspirerer deg. Vi scrappes!

 

 

3 kommentarer:

  1. Kjempefin LO! Tøff, men likevel pen.
    Og kule kort! :)

    SvarSlett
  2. Gosj så mye lekkert du har laget, du lager så mye spennende :)

    SvarSlett