Februarutfordringen

tirsdag 23. april 2013

Mixed media side i vårfarger.

Hei hei, Bente her for å vise dere en side jag har laget i mixed media stilen som er så populer for tiden.

Hey, Bente here to share a page created in mixed media style that is so popular currently.

Men aller först vill jag bare si WOW, for et gjensvar vi har fått i forhold til blogg hoppen vår som pågår for fullt fra og med i går til og med den 17 mai!! Tusen tusen takk for all hjertelige kommentarer om Papirdesigns flotte produkter og allt fint som har sagts om designteamets arbeide. Jag kan bare holde med. Jeg er så dypt imponert av hva mine PD venner har prestert.
Inlegget om blogghoppen fölger etter dette så det er bare til å rulle ned litt :-)


Firstly I just want to say  WOW, what a response we have received in relation to our very first blog hop that is happening as of yesterday through May 17! Thank you so much for all your heartfelt comments about Papirdesigns great products and the lovely words said of the design team's work. 

I can only agree with it all. I am so deeply impressed by what my PD friends have come up with.
The post about the bloghop follow below so just to scroll down a bit :-)

Her er siden min / Here is my page

 Som dere ser har jeg kost med skikkelig med denne. Mye klin og kläsj .-)

I am sure you can tell I enjoyed myself in making this page. It is so nice to get a bit messy


Jeg har utgått fra et grönt mönsterark fra PD og byggt opp bakgrunnen med ulike masker, stenciler,
gesso og maling.

I started out with a green patterned paper from PD and built up my background using masks, stencils, gesso and paints.


Jeg tegnet litt snirkler runt sidens ulike deler for å skpe en litt artig omgivelse for de söte bildene.

I doodled around the edges to create a carefree environment for my cute photos.


Som vanlig har jeg brukt en hel masse av alle de utrolig fine blomstene som Papirdesign har.
De finns i sååå mange farger!!

As always I have indulged in an abundance of beautiful flowers that Papirdesign makes in
sooo many lovely colours!!


OK, dette er virkelig det siste närbildet!
Jag er litt svak for sånne siden jeg elsker å se i detalj hvordan andre scrappere har laget sine sider. Hihi!
Takk for at dere tittet innom. Se nå til at dere får gjort blogg hoppen så dere har en sjanse å vinne den fantastiske PREMIEN :-)

Ok, this is the final close up. I always have such a hard time limiting myself as I just love looking at close ups on other people's blogs,...LOL! Thanks for visiting. Makesure you do the hop and become a follower to make sure you have a chance to win that magnificent PRIZE :-)

9 kommentarer:

  1. WOW - Bente! Denne var utrolig lekker!! Digger all malinga, maskinga og din fine måte å pynte på. Kjempemorsomt med de tegnede hjertene på bildene også <3

    SvarSlett
  2. Beautiful!! love the way you doodled on the photos! Adds such a unique touch!!

    SvarSlett
  3. Wow, overstilig!!! Digger denne siden, Bente!!

    SvarSlett
  4. Awesome Bente!! This style fits you too! Love the soft colors!

    SvarSlett
  5. Oh this is beautiful, I love the colors and all the doodles!

    SvarSlett
  6. Super flot layout. Flotte farver.

    SvarSlett
  7. Du er heeeeelt rå Bente :-) Koser meg med å se på alle detaljene! Herlig :-))

    SvarSlett
  8. Denne siden er helt utrolig! Såå mange flotte detaljer! Jeg har studert nær bilder i en halv time nå :) Veldig inspirerende og vakkert, det må jeg si!

    SvarSlett
  9. Den här var supersnygg!! Underbart med alla färger, och väldigt proffsigt gjord! WOW!!

    SvarSlett