Februarutfordringen

onsdag 19. februar 2014

Bursdagskort☺

Heisann :) I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget til en stor runddag. Jeg er som noen vet veeeldig glad i stjerner og dette mønsterarket PD 12660 Din dag går jeg aldri lei av. Fargene og også stjernene med tekst i er virkelig en stor favoritt ♥

Hi everyone, today I want to show you a Birthday card I made. I never ever get enough of using the pattern paper with all the stars PD 12660 Din dag. Not only is the background color amazing but also the stars even have details and text in them. I am hooked on stars and can never get enough of them lol! 
Siden det var til en stor dag måtte det jo feires med vimpler.Vimplene er fra et brilliant stempelsett som heter Vimpler. Jeg har og fått sjekket nå etter jeg fikk de nye stemplene. At stempelbrettet ABC som er hele alfabetet i en lekker font. Passer heeelt fint inni dette Vimpel stempelet jeg har brukt. Hadde jeg hatt dem i hus når dette kortet ble laget, hadde de blitt brukt ja! Det er det som er så fint med det Papirdesign lager. Tidligere kolleksjoner passer så godt med de nye ♥ Hva er vel bedre enn det? Jeg har hevet vimplene og sirkelen med PD sine brilliante 3D puter også. 
Dette brettet skal få masse leketid sammen med meg ♥
I look forward to using these wonderful letters a lot!

Since it was to celebrate 60 years, I had to make some pennants to say Hip hip hurrah *smile*. The pennants are from a brilliant stamp set from PD of-course! It has many different sizes and shapes. I adore it! Also PD just released a new ABC alphabet stamp sett as shown above here. They fit so wonderfully with these pennant stamps. So I can not wait to play with them together, they will for sure be best friends. That is what I love about PD, the amazing producer always sees to that you can use the old with the new ♥ 

På vimplene har jeg også limt på tyll og lakket med glitterlakk. For å få det til å skimre litt ekstra. Og ja bling må man jo ha på et bursdagskort hihi! Jeg brukte både blanke krystaller men også disse lekre gråsorte sammens med grå halvperler. Stempelet med tekst er fra et nytt stempelsett som heter PD 13782 Jubileum. Slik ser det ut:
Perfekt til mange anledninger ♥ 

On the pennants I also added a layer of lace and glitter-glue to make them shine. Also I added lovely crystals PD has. In many different colors. I used both in clear but also in grey. To make both the pennants and the circle pop, I used PD 3D glue squares

Håper dere likte mitt enkle men glitrende kort hihi!/ Hope you liked my simple but glittering card lol! 

Beste ønsker til dere alle/ Best wishes to you all ♥
Linn

2 kommentarer:

  1. Herlig kort, jeg er så overlykkelig at PD har flere stjerne ark.. Er i overkant glad i dem jeg oxo.

    SvarSlett
  2. Ja er det noe jeg forbinder med deg så er det: hekta på PD hihi! Herlig altså! Men så lager jo Line magiske ting også og du har jo god smak så hihi!

    SvarSlett