Februarutfordringen

tirsdag 11. februar 2014

Snart er det *Valentines Day' !


Hei all sammen! Håper dere har en fin dag!
Det er jeg Bente her idag med en liten side med litt inspirasjon innfor den 14. februar.
Jeg har brukt nydelige, litt grungy ark fra julekolleksonen og laget en feminin romantisk side.

 Jenten på bildet er min eldste datter som er i USA under hele dette året og har det fantastisk fint,...men selvfölgelig er hun dypt savnet av oss her hjemme.


Jeg har hatt gleden av å bruke en masse nydelige blomster fra PD og slås hele tiden av det enorme utbudet som finns. Rosene finns i all de farger og flere störrelser. -Og den nye gardenian stikker opp sitt söte ansiktet og sjarmerer oss!


Gardenian som dere ser her finns i forskjellige farger og finns i pakker med
blandede farger.

Jeg har brukt:
Julehilsen- Bark
peoner rosa og burgunder
gardenia rosa,
alfabetstickers, blå
grönne blad

6 kommentarer:

  1. Nydelig LO,så mange herlige detaljer likte spesielt godt de små hjertene, de var bare utrolig søte.

    Den hønsenettingen er det en dies?

    Jeg er gald at mi lille frøken fremdeles er lita(13 år) gruer meg til gjerne usatur eller england. Skjønner godt at hun er savnet ♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk for diner vennlige ord, Jorun! Det varmer!
    Hönsenettingen har jeg lagd med min Silhouette Cameo. Du kan tro det var litt av en jobb å pille bort all de små åttekantige bitene :-)
    xoxo

    SvarSlett
  3. Ja det vil jeg tro var litt av en jobb, resultatet ble utrolig bra uansett ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig, Bente!
    Du er en magiker ;)

    SvarSlett
  5. What a beautiful page ♥ it!!!

    SvarSlett