Februarutfordringen

fredag 14. februar 2014

Et lite kinderegg - tre kort, fordi du fortjener det..

Valentinsdagen har ikke fått spesiell betydning for meg personlig, så det blir derfor ikke et kjærlighetskort fra meg i dag - men dersom DU har lagd et, eller noe annet fint til Valentinsdagen, så husk at du kan delta med det i vår februarutfordring;-)

Jeg kjenner tre jenter som fortjente en liten oppmerksomhet, og seint på natta satt jeg igang med å lage tre enkle og kjappe kort. De ble derfor ganske like - med bare små variasjoner.. Jeg brukte litt restepapir jeg hadde fra et par layouter, og fikk også brukt noen av de nye fine kakeserviettene eller doiliene som Papirdesign akkurat har kommet med. I de små pakkene (10 cm), får du tre farger - hvit, rosa og rød, og jeg utfordret meg selv til å prøve de rosa. Synes de passet godt med det fine arket "en rose til jubilanten"

Happy Valentines!! This day is not a special day for me personally, so I am not giving you a Valentinesdaycard for inspiration today.. But I know 3 girls that deserved a little attention, so I made these cards for them, together with a little gift. I didn`t have much time, since the clock had passed bedtime hours ago, so I made them almost alike. I challenged myself to use the new pink doilies that come in a package with three colors - white, pink and red.. I think they matched the new paper well;-).
If you made something for Valentines Day - please upload it for our February Challenge;-)
Jeg fikk også brukt et av nystemplene og diverse av rosa blomster.
Under kommer nærbilde av hvert enkelt kort.

The stamp say: Cause your worth it..
All the small flowers are also from Papirdesign.




Dette var mitt kinderegg til dere denne fredagen. Ønsker dere alle en riktig god helg.

Produkter:
PD 14893 Vakre blomster
PD 14885 En rose til jubilanten
Rosa pioner
Rosa små blomster
Gardenia, rosa små
Roseknopper, rosa
Kakeservietter, 10 cm
Stempel: PD 13783 Fordi


Wish you all a happy Valentines Day.Ønsker alle en fin Valentinsdag!!
Klem, Marianne

3 kommentarer:

  1. Så enkle men samtidig så flott ♥

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Kjempesøte kort :)
    Syns du takla din egen utfordring utmerket!

    SvarSlett
  3. Vakre sarte og flotte kort ♥

    SvarSlett