Februarutfordringen

lørdag 1. februar 2014

Utfordring februar


Da er årets første utfordring til dere klar..
I februar er et jo så mye som skjer med både morsdag og valentinsdag, og derfor ønsker vi å se noe til enten en av disse to dagene, eller hjerter eller fargene rødt eller rosa.. Da skulle det være nok å velge i mellom, og det er bare å løpe til scrappepulten.
Nytt av året er at vi må se bruk av produkter fra Papirdesign for at du skal kunne bli med i trekningen eller kåringen av månedenes vinner.., men ønsker du bare å la deg utfordre av oss, så kan du jo bruke hva du vil:-)

Here is this years first challenge for you. February means mothers day and Valentines day here in Norway, and the challenge is to make something for one of these two days, or to use hearts or something red or pink in your project.
This year, you will have to use products from Papirdesign if you want to participate in the draw for the price. If you just want a challenge - you can use whatever you like;-).

Designteamet har løst oppgaven forskjellig, og vi håper du lar deg inspirere til å bli med!

Lise:
 Mitt bidrag ble et rooooosa kort :)
Produkter:
PD14884 Gratulerer, rosa
PD 14885 Lille Sommerfugl
Stempel, blomster og halvperler

        Marianne:
Jeg valgte å lage en layout om fjorårets fjellturer jeg da.. Hjertene er ikke ment på meg selv, men på de gode opplevelsene jeg hadde på de fire toppene jeg kom meg opp på i fjor. Synes det var altfor få, men jeg håper på langt flere i dette året..

Produktliste: Baksiden av et Midtun-nisse-ark (utgått), PD14884 "Gratulerer, rosa", PD14885, "Lille sommerfugl", To stempler fra stempelplaten "kamera". Buttons.

Renate:
Jeg har latt meg inspirere av fargen rød og hjerter.
Produktliste:
Julehilsen PD 13830 Ord om Julen
Julestjerner
Gardenia
Chipboard, hjerter og tekst "Lykke"
Alfabetstickers
Blonde

Renate:
Her har jeg latt meg inspirere av fargen rosa og hjerter :)
Produktliste:
Skolestart PD 13847 Tavle
PD 12701 Dongeri
PD 10515 Gratulerer
Stempel: murvegg og bobleplast
Chipboard: hjerter og ovaler med tekst
Dots
Button


Elisabeth:
Jeg har latt meg inspirere av det maskuline uttrykket i Naturligvis PD 12702 og En herremann PD 13754, og lagd kort som passer til min kjære:

Utenom nevnte ark har jeg brukt stempler, chipboard, roser og swirls fra Papirdesign.
Jeg gleder meg til å se hva du lager!

Cathrine:




Jeg har koset meg med noen av de nye arkene til Papirdesign og har laget et rosa romantisk kort med hjerte :-)


PD14884 Gratulerer, Rosa
PD 14885 Lille Sommerfugl
Ellers har jeg pyntet med roser,peoner, doilies og chipboardhjerte.
Stempel:
PD 13795 Fri som fuglen
PD 13794 Ord til deg.

Link opp ditt bidrag før 28.02 midnatt. Det må være nytt, og backlinking er ikke tillatt.
En heldig vinner får med seg disse pakkene med de helt nye og råkule buttonsene, men husk å bruk produkter fra Papirdesign hvis du vil være med i trekningen om dem!

Upload your project before 28th of February. The project must be new, we will not consider projects already posted.. A lucky winner will receive these lovely buttons, but you will have to use products from Papirdesign to be considered in the draw;-)




4 kommentarer:

  1. Så spennende.. Herlig utfordring dere har laget.

    SvarSlett
  2. Jeg lurte på en ting, er det fremdeles slik at vi kan ha med 3 forskjellige bidrag?

    SvarSlett