Februarutfordringen

søndag 2. februar 2014

Vil du vinne et helt nytt stempel??

Papirdesign har akkurat lansert hele 50!!! nye stempler - og her vil et være noe for enhver smak.
Du får nå sjansen til å stikke av med det du liker best. 
Alt du trenger gjøre er å legge igjen en kommentar om hvilket stempel som er din favoritt. Vi trekker tre heldige vinnere på lørdag.

Papirdesign have just released 50 new stamps. You can win one of them, if you leave a comment here on which of them is your favorite. We pick 3 random winners Saturday.

 PD 13793 Kalender 

 PD 13813 Kul

PD 13773 Livet blir aldri det samme



PD 13771 Piler 


PD 13776 Chevron
PD 13789 Herlig 

PD 13788 Bakgrunner

PD13799 Strikk

PD 13764 Lille frøken


PD 13765 Gó gutten

PD 13790 Hei på deg 

PD 13766 Ekte venner

PD 13767 Jentetur

Pd 13768 Dagen i dag


PD 13769 Digg

PD 13770 Symaskin

PD 13772 ABC


PD 13774 Dypeste medfølelse

PD 13775 Skyer

PD 13777 Et land bakom tårer


PD 13778 Lin og mur

PD 13779 Trestruktur
PD 13780 Besteforeldre


PD 13781 Ta sjansen

PD 13782 Jubileum
PD 13783 Fordi
PD 13784 Dåp

PD 13785 Prins og prinsesse

PD 13786 Dåpsbarnet

PD 13787 Ferie

PD 13791 Stol på meg

PD 13792 Rokk


PD 13794 Ord til deg

PD 13795 Fri som fuglen

PD 13796 Kretsbrett

PD 13797 Uslipt diamant

PD 13798 Pad og pod


PD13800 Kamera

PD 13801 Kjære konfirmant

PD 13802 Øyeblikk

PD 13803 Bryllup

PD 13804 Fuglekvitter, stempel


PD 13805 Tall

PD13806 Skjorte og slips

PD 13807 Runde tekststempler

PD 13808 Alltid

PD13809 Gode minner

PD 13810 Å være ung

PD 13811 Evig vennskap

PD 13812 Livet

73 kommentarer:

  1. De nye stemplene er utrolig lekre, og flere av dem er i en stilart jeg har etterlyst lenge! TUSEN takk for at de endelig er kommet!

    Ønsker enten "Go'Gutten", eller "Lille Frøken".

    SvarSlett
  2. Mange mange favoritter!!!!! Flere allerede på ønskelisten. Og øverst troner "kalender" . Den bare mååå jeg ha :)

    SvarSlett
  3. Noen stempler er allerede bestilt og snart på vei til meg. Men kunne gjerne tenkt meg "PD 13813 Kul".

    Så mange flotte stempler og ikke minst nye mønsterark, gleder meg til varene jeg har bestilt kommer. :-)

    SvarSlett
  4. wow! Litt av en samling dere kommer ut med. Hele 50 knallfine stempler!!! Umulig å bare velge en, men øverst på listen så er nok PD 13790 Hei på deg. Veldig kule å lage egne bakgrunner med vil jeg tro! Takk for sjansen til å vinne :)

    SvarSlett
  5. Hmmmm....nesten alle har jeg lyst på! Men pad og pod og runde tekst stempler er på toppen av ønskelisten. Mvh Ågoth i Skjæveland

    SvarSlett
  6. OI....her var det mye flott ! Tusen takk for muligheten til å vinne :)
    Jeg troooor jeg må sette pilene (13771) øverst på lista gitt :) ...og fuglekvitter...hihi

    SvarSlett
  7. Så mange flotte stempler.Hvis jeg er så heldig og vinner ønsker jeg meg" Strikk".Ellers blir det vel til å kjøpe noen uansett :)


    Mvh.Unni Lindemark

    SvarSlett
  8. Oii dette blir vanskelig.. Tror jeg må velge KUL, men ser jo nå at jeg kommer til å bli litt fattig, for her var det mye jeg bare må ha :)

    SvarSlett
  9. Här finns det en hel rad med super-stämplar, som jag gärna skulle vilja ha... det var väldigt svårt att välja en enda favorit, men till sist blev det ändå

    --- PD13799 Strikk ---

    då min mamma är textillärare och stickar precis heeeela tiden! *S* Garnnystanet med det lilla hjärtat som "knorr" på slutet blir perfekt på ett kort till henne!

    SvarSlett
  10. jeg kan liker veldig foto stempler <3
    Hilsen Elini:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  11. Åj, så mange flotte stempler.. må nok ha noen av disse..
    En av mine favoritter er
    ---PD 13794 Ord til deg---
    :)

    SvarSlett
  12. Utrulig mange fine stempel så veldig vanskelig å velge ! Tror kanskje en av favorittene må bli stemplet som heter fuglekvitter :D

    SvarSlett
  13. Å hildrande du, her var det mye fint å legge til på ønskelista.
    Skulle jeg være så heldig å vinne står "PD 13794 Ord til deg" øverst på listen :)

    SvarSlett
  14. Å så mange kjempefine stempel! :)

    Om eg skulle velge meg berre et, så hadde det blitt "PD 13812 Livet"

    SvarSlett
  15. Dette er et slemt stunt! Hvordan skal man kunne velge bare ett av 50 fantastiske sett!? Jeg elsker dem alle, og da mener jeg faktisk ALLE! Jeg aner et dypt innhogg i scrappekontoen i år...
    De kommer nok hjem til meg med tid og stunder alle som en, men hvis jeg kunne fått ett sett sånn helt uten videre, så hadde jeg blitt hoppende glad for "hei på deg"-settet. ;-)

    SvarSlett
  16. oh, so many wonderful stamps there, but I absolutely adore this one: "PD 13796 Kretsbrett", so that would be my wish :). Thanks for the chance!

    SvarSlett
  17. Om jeg vinner så ønsker jeg meg "Runde tekststempler" eller "Kamera"

    SvarSlett
  18. PD 13794 ord til deg er mitt ønske :) Mange superfine stempler ja. Håper jeg vinner.. !
    Klem Anita

    SvarSlett
  19. Egentlig er alle favoritter, men som veldig fotointeressert må det bli den stempelplaten som heter "Kamera" ;_)

    SvarSlett
  20. Så mange flotte og nye stempler. De skiller seg ut fra andre, og jeg fikk skikkelig "Flash-back" av det runde film/bilde-stemplet. Hva i all verden kalles det! Dritkult i allefall. Dette kan jo brukes både på kort, LO og som tag

    SvarSlett
  21. NYDELIGE STEMPLER!!!!

    Var vanskelig å finne en favoritt, men tror jeg landet på "Livet"

    Må nok kjøpe noen pakker av disse!!!

    SvarSlett
  22. wow så mye lekkert. Du e jammen god. Livet eller bakgrunn er på ønskelista😄

    SvarSlett
  23. Oj oj oj, så mange fine stempler!! Jeg scrapper nesten ikke for tiden, men spørs om ikke jeg må kjøpe noen av disse. De var jo vannvittig flotte! Å velge ett er _ikke_ lett, men velger PD 13794 Ord til deg dersom jeg skulle være så heldig å vinne.

    SvarSlett
  24. Ååååååååååååååååå... her var det masse flotte stempler, må nok shoppe noen av de etterhvert :-) Hvis jeg skulle være så heldig å vinne så er mitt ønske PD 13811 Evig vennskap.

    SvarSlett
  25. Åååå så fine stempler!!!!

    Jeg likte veldig godt "Hei på deg" :-)

    Men egentlig var det supervanskelig å velge skal jeg være ærlig....

    Krysser fingrene for vinnersjanser!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  26. Mange lekre stempler!
    Men ser at jeg skulle greidd å bruke stempelplaten 'Digg' til mange av mine prosjekter.

    SvarSlett
  27. Åhh her va det mange fine. Men æ trur det enten må bli dåpsbarnet eller fuglekvitter. Notert endel på ønskelista mi ;)

    SvarSlett
  28. Loving the Kamera set! Also the travel themed one... Lots of other lovely looking sentiments but... I can guess at the meaning, not sure:-)

    SvarSlett
  29. Så masse herlige stempler!!!

    Om jeg skulle vinne hadde det blitt "bakgrunner"

    SvarSlett
  30. DET GÅR IKKE AN Å VELGE!!!!
    Så utrolig masse flotte stempler!!!

    Hei på deg - er et must... MEN jeg har MANGE flere ønsker.... dette kan bli dyrt:0)

    SvarSlett
  31. Så mye lekkert❤

    Favoritten min i dg er nok "kamera" siden det går mot konfirmasjon for største gutten min

    SvarSlett
  32. Så mye lekkert❤

    Favoritten min i dg er nok "kamera" siden det går mot konfirmasjon for største gutten min

    SvarSlett
  33. Så mange flotte og gode stempler. Når man kun må vælge en favorit blir det "PD 13793 Kalender" - det er et must! :-)

    SvarSlett
  34. Masse fine nye stempelpakker, og jeg kjøpte "Chevron" på lørdag. Den ble åpnet samme dag og brukt på en Lo. Jeg elsker de!
    Hvis jeg skulle være heldig å få en pakke til i hus, så ønsker jeg meg "Hei på deg".

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  35. Utrolig mange flotte nye stempler. Men jeg tror min favoritt må bli: PD 13773 Livet blir aldri det samme.
    Tusen takk for sjansen til og vinne et av disse flotte stemplene :-)

    SvarSlett
  36. Hei på dere,
    Tusen takk for en fantastisk mulighet til å bli med i trekning av ultrakule og søte stempelplater. Her er det jammen meg noe for enhver smak. Finner noe jeg ønsker meg til både LO'er og kortlaging.
    Jeg syntes PD 13794 Ord til deg var nydelig.
    Ønsker dere en finfin uke og gleder meg til lørdag ;)

    SvarSlett
  37. Utrolig mange flotte stempler. Du er kjempeflink :)
    Veldig vanskelige og velge, men tror 13812 Livet står øverst på lista.

    SvarSlett
  38. Flotte stempler. Min favoritt er PD 13794 Ord til deg.

    SvarSlett
  39. wow, går det an å velge en favoritt??? eeh, hmm, tror "Øyeblikk" er høyt på lista da:)
    takk for sjansen til å vinne:):)

    SvarSlett
  40. PD 13794 Ord til deg

    Masse flotte stempel, men om jeg er så heldig at jeg vinner så ønsker jeg meg den over her :)
    "Ord til deg "
    Klem pia

    SvarSlett
  41. Utrolig mange flotte stempler. Kunne tenkt meg Dåpsbarnet eller Kalender :D

    SvarSlett
  42. Så masse flotte stempler! Vanskelig å velge bare ett sett, men tror det må bli "kamera" :)

    SvarSlett
  43. Ja takk, veldig gjerne:)
    PD13799 Strikk e min favoritt, så mange flotte og koselige stempel:)
    Krysser scrappefingrene:)

    SvarSlett
  44. ÅÅÅÅ de e så flott! Klare ikke bestemme meg, men i prioritert rekkefølge må det bli:fuglekvitter, kamera og tall.

    SvarSlett
  45. HURRA!!! Kamera-stemplene er fantastisk perfekte! min mann og hans familie er litt over middels interessert i fotografering......jeg gleder meg allerede og ønsker meg veldig

    SvarSlett
  46. Oi, her var det så mange fine stempler! Som nok kommer til finne sin vei inn i samlingen min :-) Veldig vanskelig å plukke ut en favoritt, men likte godt PD 13782 Jubileum

    Klem

    SvarSlett
  47. Wow, her var det virkelig utrolig mange fine stempler:-) Ingen tvil om at jeg kommer til å kjøpe flere av disse uansett;-)
    Skulle jeg være så heldig å bli trukket ut så ønsker jeg meg:
    PD 13790 Hei på deg

    Klem fra Wendy:-)

    SvarSlett
  48. Hmm, ikkje lett å velge berre 1 favoritt, men dersom eg er heldig og bli trekt ut, ønsker eg PD 13800 Kamera.

    SvarSlett
  49. Utrolig mange herlige stempler! Helt umulig å velge en favoritt, men 'Livet' er iallefall blant dem:)

    SvarSlett
  50. Noen falt veldig i smak, andre ikke men sånn er det bare - godt man har forskjellig smak :)
    3 favoritter fant jeg, fuglekvitter, livet og kamera.

    SvarSlett
  51. Great stamps, most liked PD 13771 Piler and PD 13788 Bakgrunner/

    SvarSlett
  52. Det var veldig mange fine og mange jeg kunne tenke meg.
    En av favorittene er: PD 13812 Livet og PD 13793 Kalender. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  53. Wow, så mange flotte stempler! Definitivt flere av disse som skal i samlinga mi. Dersom jeg vinner så ønsker jeg meg "PD 13812 Livet" :)

    SvarSlett
  54. Så utrolig mange flotte stempler å velge i da ♥ Men velger meg PD 13813 - Kul :o)

    SvarSlett
  55. Så mange fine stempler, har lyst på alle! Men håper å vinne PD 13797 Uslipt diamant :)

    SvarSlett
  56. Må slutte meg til kommentarene over; så mye fint!
    Likte kretsbrett, rett og slett fordi det var noe nytt.

    SvarSlett
  57. Oj, hur ska man kunna välja??!! Så fina stämplar! Men pilarna är nog min favorit!

    SvarSlett
  58. Utrolig mange flotte stempler...... Du e dyktig :-)

    Kunne gjerne tenkt meg "Jentetur"

    SvarSlett
  59. wiiiii du er bare rå Line :O)mange flotte stempler hær noen hadde jeg jo fra før og mange har jeg kjøpt men denne har jeg ikke PD 13798 Pad og Pod vist det skulle bli meg som vant :O)

    SvarSlett
  60. Det er bare så søt for mange fine 😍 Har akkurat bestilt mange og ønsker meg MANGE til som må fåes inn etterhvert 😍😍 Er jeg så heldig å bli trekt ut, ønsker jeg meg............det er jo så vanskelig..........men jeg tar "kjøre konfirmant" jeg ❤️❤️❤️

    SvarSlett
  61. Har sittet lenge og sett på alle stemplene, og det er umulig å velge ut bare et.
    Det jeg må skaffe meg er i hvertfall PD 13784 Dåp. Trenger virkelig noen tekster til dette formålet, og denne syns jeg var fantastisk:)

    SvarSlett
  62. Så mange lekre stempler :) Tror min favoritt må bli prins og prinsesse <3

    SvarSlett
  63. Kjempefine! Favoritten min ble enten fuglekvitter eller trestruktur :-D god helg :-)

    SvarSlett
  64. Oi det var litt av en gjeng med nye flotte stempel. Tror nok favoritten må bli "bakgrunner" eller "digg". Meeen mange jeg kunne tenkt meg å kjøpe!

    Lill Marit Grytnes

    SvarSlett
  65. For en fantastisk samling Line! Gratulerer. Det er nok mange av disse som kommer i min samling etterhvert. Men siden jeg må velge en tror jeg at jeg liker "Digg" best. Anneli TI

    SvarSlett
  66. Her var det mye lekre stempler og det er ikke lett å velge seg ut bare ett!

    PD 13788 Bakgrunner tror jeg kan være veldig fin til LO'er, så da ønsker jeg meg den :)

    SvarSlett
  67. Utrolig mange flotte stempel!!!! Nesten umulig å velge en favoritt! Det står mellom Chevron og Hei på deg..

    SvarSlett
  68. Utrolig mange flotte stempel!!!! Nesten umulig å velge en favoritt! Det står mellom Chevron og Hei på deg..

    SvarSlett
  69. Mange mange fine her! Om jeg skulle bli den heldige ønsker jeg meg Go' gutten:)) Krysser fingrene:))

    SvarSlett
  70. Åh.. Dette var vanskelig.. Men kom tilslutt til at
    PD 13794 Ord til deg
    ble min favoritt.. -fordi jeg liker at man kan stemple mange forskjellige ord og setninger på papir.. å la det titte frem på panelene på kort.. Det blir så stilig.. Og så elsker jeg akkurat DEN fonten du har brukt!!!
    Helt Perfekt til meg..

    SvarSlett
  71. Kjempe mange bare må ha stempler:) likte de med shopping ,sko:)

    SvarSlett
  72. ojojoj og wow!! dette var ikke lett!
    favoritten min endte på
    PD 13808 Alltid

    SvarSlett
  73. Vanskelig å velge. Mange flotte men jeg likte veldig godt PD 13782 Jubileum.

    SvarSlett