Februarutfordringen

torsdag 27. februar 2014

Mer fra den nye kolleksjonen

BLEIETÅRNET
Jeg har koset meg med Papirdesigns nye kolleksjon Forventning.
Den er virkelig flott og variert, både i farger og uttrykk!
Jeg har i tillegg brukt flere av de nye stemplene, buttons, alfabetstickers og masse forskjellige blomster.
Oppe i høyre hjørne er det skjøvet inn en tag, hvor det står litt om bildet:
Da du var ca. 15 mnd. vant mamma & pappa en bleieskiftkonkurranse.
Premien var ett års forbruk av bleier :)
Og når alt kommer på en gang blir det et kjempehøyt bleietårn!
 
 
THE DIAPERTOWER
I've enjoyed using Papirdesigns new line Forventning.
It is really great and comes with such a variaty in colours and expressions!
I've also used several of the new stamps, buttons, alphabetstickers and lots of different flowers.
Up in the right corner, I've shoved in a tag, where it says:
When you were about 15 months, mom and dad won a diaperchanging contest.
The prize was one years consumtion of diapers :)
And when it's delivered all at once, it becomes a big diapertower!
 

 
 
Nærbilder:
 
 
Kule buttons! Kommer i mange forskjellige varianter :)
 
 
Ostekluten er farget med Dylusions ink spray (calypso teal) og så holdt under rennende vann for å dempe fargen. Deretter tørket og limt på.
 
 
Vakre roser og kirsebærblomster
 
 
Stemplet i bakgrunnen er SÅÅÅ kult!...og nytt ;)
Den store pilen er også et nytt stempel, samt den lille teksten jeg har stemplet inni.
Rundt alfabetstickersene har jeg streket med svart, for å gjøre dem mer synlig.
 
På de mørke panelene oppe og nede har jeg stemplet med et par forskjellige stempel, og så embosset.
Panelet oppe er også sydd i kanten.
Produktliste:
Forventning PD 14886 En rose til jubilanten
Forventning PD 14875 Festdag
Stempel:
PD 13796 Kretsbrett
PD 13779 Trestruktur
PD 13769 Digg (Seriøst?)
PD 13766 Chevron (Pil)
PD 13790 Hei på deg
Alfabetstickers
Buttons
Kirsebærblomster
Roser
 
Det var alt fra meg i dag :)
 
Klem fra Renate



1 kommentar: