Februarutfordringen

tirsdag 29. september 2015

ÅRETS SISTE KONFIRMASJONSKORT

Hei Hei alle sammen :) 

Her kommer årets siste konfirmasjonskort fra min kant!
Det er en lang konfirmasjons-sesong her hvor jeg bor med borgerlig konfirmasjoner på våren og kirkelige konfirmasjoner på høsten. Men det passer meg i grunn godt for konfirmasjonskort syns jeg at er veldig kjekt å lage! :D

 Basen til dette kortet måler 5 1/2" x 5 1/2" og jeg har kledd den med både nye og gamle mønsterark. Det jeg liker veldig godt med Papirdesign sine mønsterark er at nye og gamle serier ofte passer godt sammen fordi fargetonene matcher gjerne. 

Til å pynte kortet har jeg brukt blomster, chipboard hjerter, halvperler og siste nytt: Papirdesign dies!
Denne dies var bare en drøm å stanse ut med! Den stanset godt ut og var veldig lett å få ut av formen, i tillegg var det perfekt størrelse på diesen og nydelige fonter ♥ ohh lykke! :D 
Produktliste:
Ark: 
PD 1488 Forventning - Lillesommerfugl, PD 15999 Hell og lykke - Ung og stilig,
PD 14911 Marias Verden - Cupcakes
Dies: PD 15059 Kjære konfirmant
Annet: Dotter - rosa, Chipboard hjerter - rosa.
Blomster: Asalea - Rosa, Asalea - hvit, Små roser - rosa, tulipaner- hvit

***
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det er ikke så ofte jeg lager guttekort men det er jo egentlig veldig gøy å lage kort til kule gutter! 
Inspirerende å lage litt annet enn bare sukkersøte kort :)

 Som base til dette kortet har jeg brukt en monomatisk kartong fra Papirdesign sin nye serie. Disse papirene er glatte og av tykk god kvalitet. Perfekt som base til kort! Basen måler 5 1/2"x 5 1/2". 

Som pynt har jeg brukt dotter, dies til å kutte ut tittel i mosegummi, stemplefigur som jeg har embosset og klippet ut, stickers og halvperler. 

Produktliste:
Ark:
 PD 15096 Monokromatisk - rød 1, PD 13847 Skolestart - tavle, PD 15074 Til ettertanke - snødyss, PD 13839 Julehilsen - låvevegg
Dies: PD 15062 Konfirmant 2
Stempel: PD 13776 Chevron
Annet: PD 109 Stickers - Rød, Dotter - rød, Perler - svart


Tusen takk for at du tittet ♥
Velkommen tilbake :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar