Februarutfordringen

søndag 6. september 2015

Kort med nye dies

Jeg har gått løs på de nye diesene som Papirdesign har kommet med, og her får dere et par kort jeg har lagd - fra det helt enkle til litt mer stæsj..
Jeg har også brukt kartongen som Papirdesign nå har i 6 ulike farger, og de matcher perfekt med mønsterarkene.. Det er veldig kjekt!!
Produkter:
Ark: Hell og lykke - PD15030 Smil til verden, God påske - PD13762 Mot vår, Lilla kartong
Dies: PD 15055 Gratulerer
Annet: Doilies 10cm, 3D-puter


De andre kortene jeg tenkte å vise frem i dag er to ganske like og veldig enkle julekort.
I år skal faktisk alle kjente og kjære få hjemmelagde kort, så de to første jeg lagde i år ble rimelig enkle.. Synes det holder godt med den flotte diesen og en stor og fin julestjerne.. Jeg er skikkelig imponert over hvor lett det var å få frem detaljene på denne fine diesen altså. Kun en rulling, og småbitene datt lett ut..

Produkter:
Ark: Til ettertanke - PD15069 Juleeventyr, Rød kartong
Dies: PD15053 Julehilsen
Julestjerne stor.
Bånd fra båndpakke og blonde

Vil også minne på at du kan vinne alle disse nye diesene ved å bli med på vår Instagramkonkurranse:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar