Februarutfordringen

lørdag 5. september 2015

Nye juleark og halloween

Jeg kastet meg over "Knask eller knep" da jeg fikk hendene mine på dem, og av restene til en PL-side jeg skal vise frem i morgen, lagde jeg denne layouten. Det er 3 ark i denne serien - med tilsammen 6 design, og her har jeg brukt to av arkene. 
I tillegg til arkene fant jeg også frem hodeskalle-båndet, oransje og svarte dotter (er på samme plata sammen med gule og lilla - så de passer perfekt til Halloween) og hvite klistremerkebokstaver..

Produkter:
Ark: Knask eller knep PD 15086 Bøøø, PD15087 Skrekk og gru
Annet: Dotter - oransje og svarte, svart bånd, klistremerkebokstaver - hvite.


Tenkte også vise frem min første layout lagd med de nye arkene fra juleserien "Til ettertanke".
Det er enda lenge til jul, men jeg klarte ikke vente med å kose meg med nyarkene..
Jeg valgte å scrappe fjorårets julekort - og synes arkene passet godt til dette.
Bak bildet og mellom arkene har jeg også lagt til noen doilies, et klistremerke og snøfnuggene er pyntet med hvite dotter. 
Jeg begynner å gå tom for flere av de svarte bokstavene, men har klippet ut rammen rundt de tomme bokstavene - og det syes jeg gir en artig effekt. Får jo dobbelt alfabet da - og mer for pengene;-)

Produkter:
Ark: PD 15081 Gave til far, PD 15084 Snøvær.
Annet: Klistremerker- vinter, dotter - hvite, doilies 15 cm, alfabet - sort.

Da er det bare å løpe til nærmeste scrappebutikk - eller finne din favorittbutikk på nett og starte med julehandelen.. (har de ikke kommet i butikk enda, er de nok snart på plass.)

Ha en riktig god lørdag videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar