Februarutfordringen

lørdag 19. september 2015

Masse kort med nye dies

Med en gang jeg fikk tak i de nye diesene, satt jeg igang og lagde opp en masse kort til kommende barnebursdager. På de fleste av denne typen kort gjør jeg det veldig enkelt, men jeg har også et litt mer avansert kort på lager.. Etter at jeg så et kort som Lene postet for noen uker siden - måtte jeg bare prøve å lage et lignende.. det var kjempeartig og jeg ble brukbart fornøyd selv.


Her har jeg funnet frem noen eldre lilla papirer og pyntet med diverse matchende pynt - alt fra Papirdesign. På forsiden lot jeg ballongen fra dies`en være en del av pynten - 

 - mens teksten fra samme dies fikk være på innsiden..


Det er lett å finne matchende blomster til Papirdesigns ark - for Papirdesign har masse forskjellige blomstre som passer til arkene. Her har jeg brukt tre forskjellige typer - og lagt til litt perleswirls som pynt. I tillegg har jeg brukt et klistremerke på fremsiden.

Jeg fant også frem bokstavstemplene og stemplet inn navnet til bursdagsbarnet på den delen som holder kortet stående. Denne er igjen festet med de digge 3D-putene til Papirdesign.

Produkter:
Ark: PD12652 Til deg, PD10610 Piker
Blomster: Lilla pioner, søte små blomster og hortensia.
Dies: Hipp hurra
Stempel: PD13772 ABC
Annet: Klistremerker bursdag, Perleswirls, hvite halvperler og 3D-puter.


Tenkte også by på noen av de helt enkle kortene jeg også har lagd. Disse tar ikke mange minuttene å slenge sammen.. Jeg dukket ned i restekassa mi, og fant frem litt av hvert av papirrester som passet til kortene.





Disene som er brukt på disse heter "Gratulerer 2", "Hipp hurra" og "Innbydelse".

Det var alt jeg hadde for denne gang. Ønsker alle en riktig god helg. Husk å bli med på utfordringen vår da..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar